لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه دوم iPhone SE قرار است در اردیبهشت یا خرداد سال آینده معرفی شود

نسخه دوم iPhone SE قرار است در اردیبهشت یا خرداد سال آینده معرفی شود

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا یکی از اعضای آیفون‌های 2018 را نهایتاً تا خرداد 1397 به بازار عرضه کند.

وب سایت تایوانی Digitimes اخیراً در گزارشی تحلیلی به نسل دوم آیفون میان رده SE اشاره کرده است و در آن ادعا کرده که این تلفن هوشمند به احتمال زیاد با پنل پشتی شیشه‌ای مشابه با آیفون 8 و آیفون ایکس تولید خواهد شد. اپل در سال 2017 آیفون‌های خود را پنل پشتی شیشه‌ای تولید کرده بود که دلیل اصلی آن امکان عرضه قابلیت شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi بوده است. بر همین اساس، پیش بینی‌های جدید منتشر شده بر این باور هستند که آنچه امروز با عنوان iPhone SE2 شناخته می‌شود با قابلیت پشتیبانی از شارژ بدون سیم روانه بازار خواهد شد.

علاوه بر این، Digitimes بر این باور است که این تلفن هوشمند، قرار است بدون پشتیبانی از سنسور تاپ سه بعدی یا همان 3D Touch به بازار عرضه شود. گفتنی است که تا پیش از این نیز گزارش‌های تحلیلی مینگ چی کو، حضور یک تلفن هوشمند بدون پشتیبانی از تاچ سه بعدی را در سری آیفون‌های 2018 تائید کرده بود.

Digitimes در پایان گزارش خود ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از منابع آگاه در زنجیره تأمین محصولات اپل به دست آورده است. همچنین این وب سایت با رد برخی از شایعات اعلام کرده که اپل این محصول را با نمایشگر 4 اینچ روانه بازار می‌کند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران تا پیش از این بر این باور بوده‌اند که نسخه اول iPhone SE آخرین تلفن هوشمند این کمپانی است که با سایز 4 اینچ تولید می‌شود.

این محصول به احتمال زیاد قرار است با 2 گیگابایت رم به همراه دو گزینه ذخیره سازی 32 و 128 گیگابایت و همچنین باتری با ظرفیت 1700 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373