لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6.1 اینچی بدون 3D Touch در راه است

آیفون 6.1 اینچی بدون 3D Touch در راه است

 گزارش‌های جدید KGI برای بار دیگر تأکید کرده‌اند که اپل روند تولید آیفون‌های 2018 را تغییر می‌دهد و این شرکت به‌طور کامل از تولید محصولاتی نظیر آیفون 8 و آیفون ایکس ناامید شده است.

در گزارش تحلیل جدید مینگ چی کو برای بار دیگر به تولید سه مدل آیفون و حضور یک آیفون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED و یک دستگاه پرچم‌دار 6.5 اینچی دیگر با پنل OLED سخن به میان آورده است. در این میان وی بر این باور است که اپل در سال جدید از یک آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی رونمایی خواهد کرد که در آن قابلیت تاچ سه بعدی یا 3D Touch حذف شده است.

تا پیش از این اطلاعاتی در مورد دردسرهای تعبیه 3D Touch در زیر پنل‌های اولد سخن به میان آمده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که این بار اپل به‌طور جدیتصمیم به حذف آن از سری محصولات تلفن هوشمند خود گرفته است. با این حساب می‌توان مطمئن بود که تاچ سه بعدی نیز به سرنوشت تاچ آیدی گرفتار شده است.

آیفون 6.1 اینچی قرار است با فریم آلومینیومی همانند آیفون 8 تولید شود. بر همین اساس پیش بینی‌ها بر این باور هستند که آیفون 6.1 اینچی قرار است به عنوان نسخه جایگزین آیفون 8 و تلفن‌های هوشمند 4.5 اینچی به دنیا معرفی شود. کو بر این باور است که این تلفن هوشمند همانند آیفون ایکس دارای طراحی بدون حاشیه است و بین 700 تا 800 دلار قیمت خواهد داشت و از سیستم احراز هویت بیومتریک بر پایه تشخیص چهره با عنوان فیس آیدی استفاده خواهد کرد.

این در حالی است که فبلت 6.5 اینچی قرار است به عنوان گزینه‌ای مناسب برای آیفون ایکس با 3 گیگ رم معرفی شود. علاوه بر این تلفن هوشمند یاد شده با همان قیمت آیفون ایکس، یعنی 999 دلار به دنیا معرفی می‌شود. بر اساس ادعای کو، اپل تصمیم دارد تا فرو رفتگی نمایشگر این تلفن هوشمند را به‌طور کامل حذف کند و یا حداقل آن را کوچک‌تر کند.

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373