لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت نمایشگر تلفن‌های هوشمند برای کودکان لغو شد

محدودیت نمایشگر تلفن‌های هوشمند برای کودکان لغو شد

 سازمان‌های آکادمی انگلستان ماه گذشته درخواست محدودیتی جدید برای استفاده تلفن‌های هوشمند توسط کودکان کرده بودند. این سازمان‌ها در محدودیت مورد نظر خود از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند خواسته بودند تا روشی برای استفاده محدود بین 1 تا 2 ساعت در روز را برای کودکان در نظر بگیرند.

اما حالا گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این درخواست‌ها لغو شده است و حالا سازمان‌های یاد شده به دنبال روشی جدید برای محدود کردن استفاده کودکان هستند. AnnMarie Thomas، مدیر آزمایشگاه دانشگاه St. Thomas به تازگی اعلام کرده است که شیوه محدود سازی جدید برای کودکان به نحوی جدید مدیریت خواهد شد. بر اساس، ادعای وی، زمان تماشا به یک نمایشگر اکتیو با یک نمایشگر غیرفعال (Passive) متفاوت است.

بر همین اساس والدین به جای محدود کردن کامل زمان استفاده از تلفن‌های هوشمند باید زمان استفاده از نمایشگر فعال و غیرفعال را تعیین کنند. به طور خلاصه، نمایشگر فعال به حالتی گفته می‌شود که کودکان با نمایشگر تعامل مستقیم دارند، نظیر اجرای بازی‌های ویدئویی و در عین حال نمایشگر غیرفعال به حالت‌هایی نظیر تماشای فیلم و محتوای تصویری گفته می‌شود که کودکان تعاملی مستقیم با نمایشگر ندارند.

در چند ماه گذشته نگرانی‌ها بر سر اعتیاد کودکان به تلفن‌های هوشمند افزایش یافته است. این مسئله تا جایی پیش رفته است که دو سهام دار اپل از این شرکت درخواست کردند تا محدودیت‌هایی ویژه برای استفاده کودکان از آیفون در نظر بگیرد. اپل نیز به این درخواست‌ها واکنش نشان داده است و این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های خاصی را برای محدود سازی استفاده کودکان توسط والدین را به این تلفن‌های هوشمند بیاورد.

این مسئله تا جایی پیش رفته است که تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل به آن واکنش نشان داد و اعلام کرده است که شخصاً این موضوع را پیگیری کرده است. وی همچنین اعلام کرده نگرانی بیشتری در زمینه استفاده کودکان از شبکه‌های اجتماعی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420