لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحلیلگران وال استریت خبر از کاهش ارزش سهام اپل در سال 2018 می‌دهند

تحلیلگران وال استریت خبر از کاهش ارزش سهام اپل در سال 2018 می‌دهند

 کمتر از یک هفته پیش اطلاعاتی در مورد کاهش میزان تقاضای آیفون‌ها منتشر شده است که حالا بسیاری از تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می‌کنند که این مسئله ارزش سهام اپل را به شدت کاهش خواهد داد.

تا پیش از این گزارش‌های تحلیلی در مورد کاهش میزان تقاضای آیفون‌ها منتشر شده بود که در طی آن ادعا شده بود که میزان تقاضا برای خرید آیفون 10 در بازار کاهش پیدا کرده و در عین حال میزان فروش آیفون 8 پلاس به عنوان گزینه‌ای جایگزین و ارزان قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

اما حالا James Cordwell تحلیلگر سازمان Atlantic ادعا کرده که میزان سفارش‌های اپل از زنجیره تأمین آیفون‌ها منفی شده است. این در حالی است که میزان سفارش‌های اپل به زنجیره‌های تأمین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که در سال 2014 عرضه شده بودند تا به امروز مثبت بوده است.

وی در ادامه ادعا کرده است که افزایش قیمت بیش از اندازه آیفون‌ها مهم‌ترین دلیل کاهش علاقه خریداران به این محصولات به حساب میاید. این مسئله همچنین می‌تواند روی مرکزیت اپل در میان شرکت‌های بزرگفعال در زمینه تکنولوژی تأثیر بگذارد. علاوه بر این، Cordwell ادعا کرده است که عرضه محصولی صوتی با قابلیت‌های ویژه نظیر هوم پاد می‌تواند برای بار دیگر توجه کاربران به محصولات این شرکت را افزایش دهد.

با وجود این گزارش‌های تحلیلی و نتایج منفی آن‌ها، برخی از تحلیلگران ادعا می‌کنند که اپل همچنان یک شرکت پردرآمد و موفق به حساب میاید. این مسئله نشان می‌دهد که اپل می‌تواند با تولید و معرفی محصولات جدید جایگاه خود را به عنوان یک شرکت بزرگ در حوزه فناوری حفظ کند. در عین حال برخی دیگر از افراد بر این باور هستند که افزایش قیمت بسیار زیاد آیفون 10 باعث شده تا اپل میزان فروش کمتری از تلفن هوشمند خود داشته باشد و در عین حال جایگاه اصلی خود را از دست بدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420