لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیران Netflix: اپل مهم‌ترین رقیب آینده ما است!

مدیران Netflix: اپل مهم‌ترین رقیب آینده ما است!

 نتفلیکس به تازگی اطلاعات درآمد سه ماهه پایانی 2017 خود را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که این شرکت بیش از 3.29 میلیارد درآمد خالص و همچنین 8.33 میلیون مشترک جدید کسب کرده است.

در کنار اطلاعات مربوط به درآمد یکی از مهم‌ترین اطلاعات منتشر شده طی این گزارش، نگرانی‌ این سرویس پخش موسیقی در مورد رقبای آینده است. این شرکت از همین حالا با آمازون در حال رقابت است. با این حال این شرکت نگرانی‌هایی در مورد سرویس‌های پخش ویدیویی دیگر دارد.

بر همین اساس، مدیران نتفلیکس پیش بینی می‌کنند که در آینده‌ای نزدیک، اپل به یکی از مهم‌ترین رقیب‌های آن‌ها تبدیل خواهد شد. نتفلیکس بر این اعتقاد است که سرویس پخش ویدیویی اپل در آینده‌ای نزدیک راه اندازی خواهد شد و اپل آن را با سرویس Apple Music ترکیب خواهد کرد.

اپل از همین‌الان نزدیک به یک میلیارد دلار برای ساخت محتوای تلویزیونی و ویدیویی اورجینال و جدید خرج کرده است و تصمیم دارد تا محتوایی جدید را تولید کند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای مهم از ورود اپل به صنعت تولید محتوای تلویزیونی و ویدیویی دیجیتالی باشد. اپل مدت زیادی است که روی تولید محتوبات تلویزیونی سرمایه گذاری کرده است و همین مسئله باعث شده تا رقبایی همچون نتفلیکس برای ورود این شرکت به عرصه یاد شده آماده باشند.

اپل از همین حالا با بسیاری از بازیگران و کارگردان‌ها همکاری‌هایی را شروع کرده است و تصمیم دارد محتوای خود را به صورت اختصاصی به فروش برساند. بر همین اساس اپل با افرادی نظیر J.J. Abrams و استیون اسپیلبرگ قرارداد امضا کرده بود.

تا پیش این نیز اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای خرید نتفلیکس منتشر شده بود که حالا با گزارش‌های تحلیلی نتفلیکس این شایعات تکذیب شده است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل نه تنها تصمیم به خرید نتفلیکس ندارد، بلکه می‌خواهد با این شرکت رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373