لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: استفاده صحیح از اپل واچ در استخر – قسمت دوم

آموزش: استفاده صحیح از اپل واچ در استخر – قسمت دوم

یکی از مهم‌ترین خصوصیات اپل واچ، مقاومت قابل قبول آن در برابر نفوذ آب است. اپل واچ در حین استفاده در استخر دچار مشکل نمی‌شود و حتی به طور مستقیم می‌تواند فعالیت‌های فیزیکی کاربران را در حین شنا ردیابی کند.

البته باید به یاد داشت که تنها سری 2 و 3 اپل واچ قابلیت مقاومت کامل در استخر را دارند و نمی‌توان سری یک را به طور کاملاً مطمئن در استخر استفاده کرد.

قابلیت یاد شده باعث شده تا اپل واچ به یک ابزار مناسب برای ردیابی فعالیت‌های رشته‌های ورزشی آبی به حساب آید. در این مطلب چند ترفند ساده برای استفاده مناسب از اپل واچ در استخر را معرفی می‌کنیم. در قسمت اول 5 مورد را بررسی کردیم و حالا می‌خواهیم 5 مورد بعدی را عنوان کنیم.

6.بند اپل واچ را محکم‌تر ببندید

بدون شک سنسور ضربان قلب اپل واچ به طور کامل پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی است. با این حال حرکت در آب ممکن است باعث شود تا سنسور ضربان قلب تا حدودی خطا در اندازه گیری فاکتورهای سلامتی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود تا در زمان رفتن به استخر، بند اپل واچ را محکم‌تر ببندید تا سنسور ضربان قلب فعالیت شما را دقیق‌تر اندازه گیری کند.

7.مسیر شنای خودتان را با GPS تنظیم کنید

شما می‌توانید از طریق GPS به کار رفته در اپل واچ مسیر دقیق شنا را تنظیم کنید تا این ساعت هوشمند بتواند دقیق‌تر از آنچه انتظار دارید میزان مسافت در حال شنای شما را اندازه گیری کند. البته این گزینه برای مسابقات ورزشی زیاد به کار نمی‌آید ولی برای تمرینات گزینه‌ای مفید به حساب میاید.

8.از MySwimPro استفاده کنید

اپلیکیشن Workout کاربرد بسیار زیادی در ردیابی موارد ورزشی مختلف دارد. با این حال می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر MySwimPro اطلاعات دقیق‌تری به دست آورید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌های مشخصی برای ورزش مداوم و منظم نیز دریافت کنید.

9.اپل واچ از ورزش‌های سه‌گانه پشتیبانی می‌کند

ساعت هوشمند اپل به لطف watchOS 4 توان ردیابی هم‌زمان و پشت سر هم ورزش‌های گوناگون را دارد. به همین دلیل از این پس می‌توانید به صورت ترکیبی ورزش‌های گوناگون را در کنار شنا انجام دهید. برای ردیابی رشته‌های ورزشی مختلف کافی است پس از پایان شنا کردن، دکمه (+) را بزنید و یک سیکل ورزشی دیگر را انتخاب کنید. البته باید به یاد داشته باشید که در هنگام Pause شدن فعالیت ورزشی نمی‌توانید فعالیت جدیدی را به آن اضافه کنید.

10.بدون نمایشگر تمرین خود را متوقف کنید

توقف ردیابی ورزش‌ها با نمایشگر لمسی بسیار آسان است. با این حال وقتی اپل واچ خیس می‌شود نمایشگر لمسی کاربری خودشرا تا حدودی از دست می‌دهد و باید از یک روشی پیچیده‌تر استفاده کنید. شما باید در این زمان از دیجیتال کراون اپل واچ استفاده کنید. البته باید به یاد داشته باشید که در صورتی بی‌دقتی ممکن است اطلاعات ورزشی ثبت شده خود را پاک کنید. پس مراقب باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420