لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: استفاده صحیح از اپل واچ در استخر – قسمت اول

آموزش: استفاده صحیح از اپل واچ در استخر – قسمت اول

 یکی از مهم‌ترین خصوصیات اپل واچ، مقاومت قابل قبول آن در برابر نفوذ آب است. اپل واچ در حین استفاده در استخر دچار مشکل نمی‌شود و حتی به طور مستقیم می‌تواند فعالیت‌های فیزیکی کاربران را در حین شنا ردیابی کند.

البته باید به یاد داشت که تنها سری 2 و 3 اپل واچ قابلیت مقاومت کامل در استخر را دارند و نمی‌توان سری یک را به طور کاملاً مطمئن در استخر استفاده کرد.

قابلیت یاد شده باعث شده تا اپل واچ به یک ابزار مناسب برای ردیابی فعالیت‌های رشته‌های ورزشی آبی به حساب آید. در این مطلب چند ترفند ساده برای استفاده مناسب از اپل واچ در استخر را معرفی می‌کنیم:

1.بخش workout را پیش از رفتن داخل استخر روشن کرده و آن را روی حالت شنا بگذارید

بدون شک اپل واچ در برابر نفوذ آب مقاوم است. با این حال باید به یاد داشته باشید که صفحه نمایش لمسی اپل واچ در زمانی که خیس می‌شود به طور کامل پاسخگوی موارد مختلف نخواهد بود. پس به یاد داشته باشید که تا پیش از اینکه صفحه نمایش ساعتتان خیس شود، آن را روی حالت شنا بگذارید تا دردسر کارکردن با نمایشگر مرطوب را نداشته باشید.

2.طول استخر را پیش از شنا کردن اندازه بگیرید

اپل واچ از طریق اندازه گرفتن طول استخر می‌تواند تعداد دورهایی که شنا کرده‌اید را اندازه می‌گیرد. پس سعی کنید تا پیش از اینکه در استخر شیرجه بزنید حتماً اندازه طول استخر را در اپل واچ وارد کنید. شما می‌توانید این مورد را از متصدیان استخر بپرسید. علاوه بر این می‌توانید با قدم برداشتن در از طریق خود اپل واچ این کار را انجام دهید.

3.قابلیت Tap to Wake را خاموش کنید

قابلیت Tap to Wake در خشکی بسیار کارآمد است با این حال در زمانی که در آب هستید ممکن است آزار دهنده باشد. شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات داخلی خود اپل واچ این قابلیت را خاموش کنید تا نمایشگر ساعتتان به طور مداوم روشن نشود. به تنظیمات بروید و بخش Settings > General > Wake Screen > On را پیدا کنید. در این بخش گزینه Wait for 70 secondsرا فعال کنید تا دیگر نمایشگر دردسری برای شما ایجاد نکند.

4.متوقف کردن ردیابی فعالیت ورزشی

به طور معمول زمانی که می‌خواهید یک فعالیت ورزشی را متوقف کنید، باید نمایشگر را سوایپ کنید. البته این کار در حین شنا کردن به خصوص با خیس شدن اپل واچ کمی دشوار می‌شود. خبر خوب این است که برای متوقف کردن فعالیت ورزشی‌تان می‌توانید دیجیتال کراون را یک بار فشار دهید و دیگر به نمایشگر لمسی کاری نخواهید داشت.

5.تنظیم خودکار تمرین و استراحت

اپل واچ به لطف WatchOS 4 می‌تواند به طور خودکار زمان استراحت‌ها را تشخیص دهد و دیگر نیازی به فشار دادن دو دکمه به صورت هم‌زمان ندارید و کافی است به لبه استخر بروید تا اپل واچ ردیابی فعالیت‌ها و اندازه گیری را متوقف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420