لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Gboard برای iOS مجهز به ابزار ساخت گیف شد

Gboard برای iOS مجهز به ابزار ساخت گیف شد

 گوگل به تازگی نسخه جدید صفحه کلید مجازی خود را برای کاربران دستگاه‌های مبتنی بر iOS عرضه کرده است.

کاربران این صفحه کلید از این پس می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصاویر متحرک با فرمت گیف را ساخته و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌های گوناگون ارسال کنند. گیف‌های ساخته شده با این ابزار می‌توانند با افکت‌های مختلف ویرایش شده و ظاهرهای گوناگونی به خود بگیرند.

آخرین آپدیت Gboard برای iOS در ماه دسامبر 2017 عرضه شده بود، اما حالا پس از گذشت حدود یک ماه، کاربران می‌توانند تصاویر گیف مختلف را از طریق دوربین خود بسازند. اگر از کاربران این صفحه کلید هستید، از این پس می‌توانید با دریافت و نصب آپدیت جدید آن از طریق اپ استور به این قابلیت دسترسی داشته باشید.

نحوه استفاده از این قابلیت به این صورت است که کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون دوربین تعبیه شده در منوی گوگل به این صفحه کلید دسترسی کنترل دوربین آیفون را بدهند و سپس اقدام به ضبط تصاویر ویدیویی مختلف و تبدیل آن‌ها به گیف کنند.

علاوه بر این، کاربران هنوز می‌توانند از طریق بخش منوی گوگل به گیف های مختلفی که در اینترنت هست دسترسی داشته باشند و با جست و جی سریع آن‌ها موارد مختلف را انتخاب کرده و آن‌ها را برای دوستان خود به شبکه‌های اجتماعی بفرستند.

گفتنی است که گیف های جدید تولید شده توسط کاربران در بخش My GIFs در این کیبورد ذخیره می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق آن به گیف های قبلی که خودشان ساخته‌اند دسترسی داشته باشند.

کیبورد اختصاصی گوگل برای سیستم عامل iOS یکی از ابزارهای بسیار کارآمد است که می‌تواند روند بسیاری از کارها را آسان‌تر کند. این صحه کلید مجازی به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و مجهز به سیستم تشخیص صدا و تایپ موارد صوتی مختلف است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420