لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تأخیر در عرضه هوم پاد، برگ برنده‌ای برای اپل محسوب می‌شود

تأخیر در عرضه هوم پاد، برگ برنده‌ای برای اپل محسوب می‌شود

 اسپیکر هوشمند هوم پاد در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که با تأخیر در عرضه مواجه شده است. اپل در ژوئن سال 2017 میلادی اعلام کرده بود که این محصول را تا دسامبر همان سال عرضه می‌کند، اما هنوز خبری از عرضه آن منتشر نشده است.

با تمام این تفاسیر هوم پاد به عنوان اسپیکر مجهز به دستیار هوشمند صوتی، یک برگ برنده ویژه دارد که می‌تواند حتی در صورت تأخیر نیز موفق‌تر از محصولات مشابه در بازار عمل کند.

دستیارهای هوشمند صوتی یکی از قابل‌توجه‌ترین محصولات نرم افزاری امروز در دنیا است. این محصولات از زمان عرضه سیری در سال 2008 شروع به تجاری سازی شدند. با این حال برخی از خصوصیات باعث شد تا تمامی این محصولات کمترین میزان توجه کاربران را به خود جلب کنند.

چالش‌هایی نظیر عدم پشتیبانی کامل از زبان‌های گوناگون و همچنین عدم تمایل کاربران به استفاده از این دستیارها در محیط‌های عمومی باعث کاهش توجه به این محصولات شده است. این در حالی است که دستیارهای هوشمند صوتی، یکی از مهم‌ترین محصولات دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی در دنیای امروز به حساب میایند.

بدون شک اپل تصمیم دارد تا با عرضه هوم پاد، کاربری دستیار هوشمند صوتی سیری را گسترش دهد. با این حال این شرکت با تأخیر در عرضه آن، می‌تواند از اشتباه‌های دیگر شرکت‌ها همچون آمازون درس بگیرد و بر اساس آن اقدام عرضه نهایی محصول خود کند.

قابلیت‌های امنیتی نظیر تمایز دادن صدای صاحب دستگاه با دیگران و همچنین پشتیبانی از زمزمه می‌تواند به عنوان برگ برنده‌های هوم پاد نسبت به محصولات مشابه نظیر آمازون اکو یا اسپیکر هوشمند هارمن کاردن مبتنی بر کورتانا به حساب آیند.

از طرف دیگر، اپل تا پیش از این با عرضه آیفون، آیپد و آیپاد اکوسیستم خود را در میان کاربران گسترش داده است. همین مسئله می‌تواند دلیلی مهم برای افزایش تمایل کاربران به انتخاب هوم پاد به جای محصولات مشابه باشد. این مسئله به طور کل باعث می‌شود تا حتی با وجود تأخیر در عرضه، هوم پاد بتواند میزان فروش زیادی داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420