لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 11.2.5 اطلاعات بیشتری در مورد هوم پاد منتشر کرد!

iOS 11.2.5 اطلاعات بیشتری در مورد هوم پاد منتشر کرد!

 نسخه بتای iOS 11.2.5 به تازگی برای کاربرانی که حساب 99 دلاری توسعه دهندگان را خریداری کرده‌اند منتشر شده است. در این نسخه از سیستم عامل همراه محصولات اپل، اطلاعات قابل توجهی در مورد اسپیکر هوشمند هوم پاد وجود دارد.

در iOS 11.2.5 برخی از کارهایی که مخصوص هوشمند سازی خانه است، دستخوش تغییر شده است و از این پس اپلیکیشن Home در آیفون و آیپد قادر به کنترل هوم پاد خواهد بود. مهم‌ترین قابلیت ارائه شده در نسخه جدید اپلیکیشن Home شامل امکان خاموش کردن قابلیت فراخوانی دستیار هوشمند سیری در هوم پاد از طریق گفتن عبارت Hey Siri است.

کاربران از این پس خواهند توانست بر اساس شرایط مختلف، از طریق آیفون اقدام به خاموش کردن سیری در هوم پاد کنند تا این دستیار مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد نکند.

در تصویری که اخیراً Filipe Espósito در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده، قابلیت خاموش کردن فراخوانی سیری از طریق اپلیکیشن Home به وضوح دیده می‌شود. در میان آیکون‌های ارائه شده در این نسخه از اپلیکیشن، گزینه siri-off وجود دارد که امکان فوق را میسر می‌سازد.

اپل در تولید هوم پاد همانند دیگر محصولات هوشمند مشابه، قابلیت فراخوانی دستیار هوشمند سیری به صورت همیشگی را فراهم کرده است. با این حال، قابلیت یاد شده ممکن است برای بسیاری از کاربران در زمان‌های خاص آزار دهنده به‌حساب آید. به همین دلیل اپل برای شرایطی خاص نظیر مهمانی‌ها و حضور افراد ناشناس در خانه قابلیت فوق را خاموش می‌کند.

سیری هنوز قابلیت تمایز صدای صاحبش از افراد دیگر را ندارد به همین دلیل قابلیت یاد شده می‌تواند به افزایش امنیت یک خانه هوشمند کمک کند تا افراد ناشناس نتوانند به دستیار هوشمند صوتی سیری دسترسی داشته باشند و از طریق آن کنترل ابزارهای خانه هوشمند را در دست بگیرند.

علاوه بر این، ارائه این قابلیت در iOS 11.2.5 نشان می‌دهد که به احتمال زیاد اپل تا زمان عرضه این نسخه، هوم پاد را به بازار عرضه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420