لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل خط تولید آیفون ایکس را متوقف می‌کند؟!

آیا اپل خط تولید آیفون ایکس را متوقف می‌کند؟!

 روز گذشته گزارش تحلیل جدید مینگ چی کو، تحلیلگر معروف KGI منتشر شد که نشان از کاهش چشم گیر میزان فروش آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2017 داشت.

در این گزارش آمار فروش آیفون ایکس در سال 2018 «کمتر از سطح انتظار» عنوان شده بود که همین مسئله باعث شد تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل در آینده‌ای نزدیک خط تولید این تلفن هوشمند را متوقف می‌کند.

تا پیش از این شرکت اپل تنها یک بار خط تولید تلفن هوشمند خود را پیش از معرفی نسخه جدید آن متوقف کرده بود که این اتفاق در سال 2014 برای iPhone 5C افتاده بود. اپل در آن زمان اعلام کرد که هرگز اقدام به تولید دوباره محصولات ارزان قیمت و رده پایین نخواهد کرد. این در حالی است که حالا گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این شرکت برای تولید آیفون رده بالای خود نیز گرفتار مشکلات مشابه iPhone 5C شده است.

مینگ چی کو چندین سال است که حرکات اقتصادی، تجاری و فنی اپل را زیر نظر دارد. وی در آخرین گزارش خود بیشتر روی بی‌علاقگی خریداران چینی نسبت به آیفون ایکس تمرکز کرده است و اعلام کرده که بیشتر چینی‌ها با وجود گزینه ارزان قیمت‌تری نظیر آیفون 8 پلاس، تمایل خود برای خرید آیفون 10 را از دست داده‌اند. باید توجه داشت که چین به دلیل جمیعت بالای کاربران، مهم‌ترین بازار برای اپل به حساب میاید و رفتار کاربران این کشور روی نحوه تجاری سازی محصولات اپل تاثیر زیادی خواهد داشت.

نتایج این اطلاعات باعث شده تا بسیاری از افراد بر این باور باشند که آیفون ایکس، با وجود افزایش علاقه خریداران از نوامبر 2017 تا دسامبر همین سال، توان جلب توجه افراد در نیمه اول سال جدید میلادی را ندارد. مسائلی نظیر قیمت بسیار بالای این محصول نسبت به ارزش واحد پول کشورهای مختلف و همچنین خصوصیاتی نظیر حذف تاچ آیدی و عدم اعتماد کاربران به امنیت فیس آیدی سبب شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل در خط تولید آیفون‌های 2018، عرضه نسخه جدید آیفون ایکس را متوقف می‌کند.

این در حالی است که اطلاعات تحلیلی دیگر نشان می‌دهند که اپل در سال جدید تصمیم به معرفی سه مدل آیفون دارد که به احتمال زیاد یکی از مدل‌های آن، نسخه به روز شده آیفون ایکس است. در این میان تحلیل‌های ضد و نقیض باعث شده تا اعلام پیش بینی دقیق و قطعی در مورد جزییات آیفون‌های 2018 زیر سؤال برود و باید منتظر بود و دید که اپل در نیمه دوم 2018 چه محصولاتی را به دنیا معرفی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420