لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن AURA برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن AURA برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

تصاویر خود را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش کنید! این اپلیکیشن محبوب تا به امروز نظر بیش از یک میلیون کاربر فعال را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار، تصاویر مختلف مورد نظر خودتان را ویرایش کنید و در نهایت آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن AURA در حقیقت یک ابزار کاملاً قدرتمند است که بسیار با سلیقه طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار فیلترها و فریم‌های گوناگون را روی تصویر خود اعلام کنید و نهایتاً آن‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی خود آماده کنید.

فیلترهای موجود در این اپلیکیشن کیفیت بسیار بالایی دارند و قرار دادن آن‌ها روی عکس‌ها باعث پیکسل پیکسل شدن تصویر نمی‌شود. شما می‌توانید از مجموعه دست چین شده فیلترهای زیبای این اپلیکیشن استفاده کرده و تصاویر خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای ویرایش کنید.

افکت‌های ارائه شده نیز می‌توانند تصویر را بر اساس شرایط مورد نظر شما تغییر دهند تا آنچه مورد نظرتان هست، بیشتر دیده شود. در عین حال شما قابلیت اعمال نوشته‌های مختلف روی تصاویر را نیز دارید و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با استفاده از فونت‌های مختلف ویرایش کنید تا تصاویری مناسب‌تر و جذاب‌تر تولید کنید.

علاوه بر افکت‌ها و نوشته‌ها؛ شما می‌توانید فریم‌ها و بُردرهای زیادی را روی تصاویرتان اعلام کنید تا طراحی تصاویر مورد نظرتان بیشتر جلو کند.

روند به اشتراک گذاری تصاویر از طریق این اپلیکیشن کاملاً آسان بوده و به راحتی می‌توانید آن‌ها را با یک گزینه در شبکه اجتماعی مورد نظرتان ارسال کنید. اگر از کاربران اینستاگرام هستید و پست‌های زیادی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، AURA می‌تواند یک ابزار حرفه‌ای و لازم برای شما باشد چرا که با استفاده از این اپلیکیشن 2.99 دلاری فراتر از توان مورد انتظار برای یک تلفن هوشمند قادر به ویرایش عکس‌ها هستید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ​رابط کاربری جدید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420