لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Fontz برای آیفون، آیپد و آیپاد

دانلود اپلیکیشن Fontz برای آیفون، آیپد و آیپاد

توضیحات اپلیکیشن :

با استفاده از این اپلیکیشن 3.99 دلاری می‌توانید نوشته‌های مختلف را با فونت‌ها و طراحی‌های گوناگون روی تصاویر مختلف اعمال کنید و آثار هنری جالبی برای شبکه‌های اجتماعی بسازید.

روند کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و کافی است تصویر مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس اقدام به ویرایش آن با متن‌های مختلف بکنید. از طریق این اپلیکیشن میتوانید در تصاویر نوشته‌های مختلف با رنگ‌های گوناگون و فونت‌های متنوع را اعلام کنید.

اگر از کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید با استفاده از این نرم افزار، پست‌های زیبا و منحصر به فرد خودتان را درست کنید و آن‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر تلگرام و اینستاگرام آماده کنید.

در این اپلیکیشن امکان انتخاب تصاویر از طریق گالری را دارید و تا محدودیت استفاده و انتخاب عکس‌ها را نداشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از دوربین دستگاه خود تصاویر مختلف را گرفته و در همان زمان اقدام به ویرایش آن‌ها کرده و متن‌های مختلف را با فونت‌ها و رنگ‌های گوناگون و متنوع روی آن‌ها اعمال کنید.

متن‌های اعمال شده در این اپلیکیشن امکان راست چین و چپ چین شدن را دارند تا محدودیتی در طراحی نوشته‌های فارسی و انگلیسی نداشته باشید. شما همچنین می‌توانید اندازه متن‌های نوشته شده را تغییر دهید تا به طراحی و شکل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

البته باید یادآور شد که فونت‌های این اپلیکیشن هنوز سازگاری با نوشته‌های فارسی ندارند.

تصاویر خروجی گرفته از طریق این اپلیکیشن می‌توانند برای ارسال به شبکه‌های اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این می‌توانید تصاویر تغییر یافته را در گالری خود ذخیره کنید.

روند استفاده از این اپلیکیشن نسبت به بسیاری از نرم افزارهای مشابه که در iOS عرضه شده است، آسان‌تر است پس به شما پیشنهاد می‌دهیم که این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ​تطابق با قابلیت Sign in اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420