لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین عملکرد سیستم عامل ویندوز را با MacBook Pro اپل تجربه کنید!

بهترین عملکرد سیستم عامل ویندوز را با MacBook Pro اپل تجربه کنید!

 

اگر شما در حال حاضر در جستجوی خرید یک کامپیوتر جدید هستید، توصیه من به شما MacBook Pro اپل می باشد. منظور من در مورد مقایسه OS X نسبت به ویندوز نیست. حتی اگر کامپیوتر شما سیستم عامل ویندوز بر روی آن نصب می باشدفکر می کنم برای اجرای و عملکرد بهتر ویندوز به لپتاپ اپل احتیاج پیدا خواهید کرد.

آیا بر روی 13 MacBook Pro اینچ اپل سیستم عامل ویندوز بهترین عملکرد را به نمایش می گذارد؟پاسخ این سوال را یک شرکت خدمات کامپیوتری بدست آورده است. درادامه با ما همراه  باشید تا پاسخ سوال را بگیرید.

شرکت خدمات کامپیوتری Soluto ، به مدت سه ماه (ژانویه تا آوریل) ، به منظور تعیین بهترین عملکرد نوک بوک برای اجرای سیستم عامل مایکروسافت ، مطالعات خود را بر روی 150،000 رایانه مختلف انجام داد و گزارش جالب توجهی در این باره منتشر کرد. طبق بررسی های صورت گرفته لپتاپ MacBook Pro 13 اینچ اپل به عنوان بهترین لپ تاپ برای اجرای سیستم عامل ویندوز به شمار آمده و همچنین برای این سیستم عامل نیز به خوبی بهینه سازی و به رسمیت شناخته شده است.

حدود 89 درصد از لپتاب ها ویندوز 7 و بیش از 10 درصد ویندوز 8 را شامل می شدند. شما در زیر می توانید یک لیست از 10 رایانه شخصی قابل حمل و قابل اطمینان که سیستم عامل ویندوز توانسته بهترین عملکرد را بر روی آن  ها داشته باشد، را ببینید.

با وجود مشکلاتی مانند بوت کمپ ها برای نصب ویندور بر روی  MacBook Pro اپل، این مدل توانسته بعد از Dell ، Acer و Lenovo ، در رتبه نخست قرار گیرد. جالب است که در این لیست خبری از برند های دیگری چون HP ، sony ، ASUS و Samsung نیست. همچنین در لیست ارائه شده لپتاپ های Dell توانسته اند بیشترین سهم را در میان دیگر برندها کسب نمایند. اما نتوانسته اند مک بوک اپل را شکست بدهند.

 

source :  cnet   zdnet

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373