لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل به فروش هوم پاد امیدوار است؟

چرا اپل به فروش هوم پاد امیدوار است؟

 به زمان عرضه نهایی و عمومی اسپیکر هوشمند هوم پاد نزدیک شده‌ایم و اپل قرار است در آینده‌ای نزدیک این محصول را برای فروش به کاربران عرضه کند. با این حال یک سؤال بسیار مهم در مورد این محصول وجود دارد و آن هم اینکه چرا اپل دلش را به فروش هوم پاد خوش کرده است؟ و اینکه آیا اپل می‌تواند با محصولاتی نظیر گوگل هوم و آمازون اکو رقابت کند؟

اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 معرفی شد. این محصول قرار بود تا ماه دسامبر سال 2017 میلادی به بازار عرضه شود با این حال برخی از مشکلات باعث شد تا عرضه آن به تعویق بیافتد و اپل تا به امروز آن را به صورت عمومی عرضه نکند.

بدون شک، هوم پاد نیز همانند دیگر محصولات اپل از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار‌است. به همین دلیل کیفیت پخش صدای این محصول بسیار بالا بوده و دارای شدت قابل قبولی است. اما صدای خوب تنها دلیلی نیست که اپل بتواند اسپیکر خود را به فروش برساند.

افزایش محبوبیت محصولات هوشمند سازی خانه و سرویس‌های پخش محتوای دیجیتالی فیلم و موسیقی نظیر نتفلیکس و اسپاتیفای باعث شده تا کاربرد دستیارهای هوشمند صوتی در زندگی روزمره کاربران گسترده‌تر شود. علاوه بر این، کاربران امروزی اهمیت ویژه‌ای به هوش مصنوعی و محصولات مبتنی بر آن می‌دهند.

از طرف دیگر شرکت آمازون با توسعه الکسا و عرضه آمازون اکو، تا به امروز توانسته جایگاه خود را در اکوسیستم‌های مختلف باز کند. این شرکت بدون اینکه سهم قابل توجهی از بازار تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها داشته باشد، در حال نفوذ به زندگی کاربران و اکوسیستم‌های گوگل و اپل است.

مجموع این مسائل باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها به دنبال توسعه دستیارهای هوشمند صوتی، و همچنین دستگاه‌هایی سخت افزاری مبتنی بر آن باشند. اپل نیز در این میان تصمیم دارد تا با توسعه هوم پاد، جایگاه سیری را به عنوان یک دستیار هوشمند صوتی تثبیت کند.

سیری یکی از اولین نمونه‌های موفق دستیار هوشمند صوتی بود که تجاری سازی شد، اما اپل در مدت زمان کوتاهی متوجه شد که کاربران علاقه‌ای به استفاده از آن در مکان‌های عمومی ندارند. پس این شرکت به فکر توسعه این دستیار در خانه کاربران افتاد است. هوم پاد می‌تواند سیری را به خانه کاربران و حریم خصوصی آن‌ها بیاورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420