لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی کارخانه TSMC در مورد iPhone SE2

پیش بینی کارخانه TSMC در مورد iPhone SE2

 کارخانه TSMC که تا به امروز به خاطر تولید انبوه قطعات نیمه هادی‌ها و همچنین پردازنده‌های سری A برای آیفون‌های اپل شناخته شده، پیش بینی کرده که میزان تقاضا برای تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار و پرمیوم در سال 2018 کاهش خواهد یافت و در عین حال خریداران به سمت تلفن‌های هوشمند میان رده جذب خواهند شد.

C.C. Wei یکی از سخنگویان TSMC در کنفرانسی با حضور سهامداران اصلی این کارخانه، اعلام کرد که میزان فروش تلفن‌های هوشمند رده بالا به زودی کاهش زیادی را تجربه خواهد کرد. در این میان برندها و انواع گوناگون تلفن‌های هوشمند تفاوت زیادی را تجربه نخواهند کرد.

اوایل ماه ژانویه گزارش‌هایی مبنی بر ادامه همکاری TSMC با اپل منتشر شد. این گزارش‌ها ادعا می‌کردند که این کارخانه برای سال جدید نیز به عنوان تنها تأمین کننده چیپ‌های سری A برای تلفن‌های هوشمند آیفون باقی خواهد ماند و همچنان اپل سفارش‌های خود را به این کمپانی ارائه می‌دهد. TSMC قرار است در سال جدید تراشه‌های A12 را برای آیفون‌های پرچمدار سال 2018 تولید کند.

این در حالی است که پیش بینی مدیران این کارخانه نشان می‌دهد که توجه به تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سال جدید کاهش پیدا خواهد کرد و بر همین اساس، این کارخانه تصمیم دارد تا توجه بیشتری به تولید پردازنده‌های مناسب برای تلفن‌های هوشمند میان رده کند.

تا پیش از این نیز بسیاری از گزارش‌های ضد و نقیض ادعا می‌کردند که اپل میزان سفارش قطعات آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس را در زنجیره تأمین خود کاهش داده است. در عین حال برخی از شایعات پیش بینی می‌کنند که اپل در سال جدید از نسل دوم تلفن هوشمند میان رده خود با عنوان iPhone SE رونمایی می‌کند.

این ادعای مدیران TSMC می‌تواند به عنوان مهر تأییدی در مورد تلاش اپل برای تولید محصولی با عنوان iPhone SE2 باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420