لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شیوه نام گذاری آیفون‌های 2018 چگونه خواهد بود؟

شیوه نام گذاری آیفون‌های 2018 چگونه خواهد بود؟

 عرضه آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2017، سطح توقع کاربران و تحلیلگران را از اپل بالا برده است و به طور کل بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی برای بار دیگر نیز از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد.

در این میان مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر KGI بر این باور است که نسخه جدید iPhone SE به عنوان مدل میان رده این محصولات در میان آیفون‌های 2018 دیده می‌شود. از طرف دیگر وی بر این باور است که همچنان در سال 2018 اپل از سه آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها یک محصول 6.5 اینچی و یک محصول 6.1 اینچی به چشم خواهد خورد.

از پیش بینی‌های کو می‌توان این‌گونه برداشت کرد که به احتمال زیاد اپل خط تولید محصولات 4 اینچی خود را تعطیل خواهد کرد و از آن پس تمامی تلفن‌های هوشمند خود را با نمایشگر 5 اینچ و بالاتر از آن تولید می‌کند. این مسئله به آن معنا است که محصولی که احتمالاً قرار است با عنوان iPhone SE2 به دنیا معرفی شود بدون شک دارای نمایشگر 5 اینچ یا بالاتر از آن است.

در عین حال آیفون ایکس باعث موفقیت بسیار زیادی برای اپل شده است. همین مسئله منجر به ارائه پیش بینی‌های زیادی در مورد خط تولید آیفون‌های 2018 شده است. به طور حتم اپل در سال 2018 همانند سال گذشته از یک تلفن هوشمند پرچم‌دار رونمایی خواهد کرد که مجهز به سیستم احراز هویت بیومتریک تشخیص چهره با عنوان فیس آیدی و همچنین نمایش OLED سفارشی خواهد بود. پیش بینی‌ها اعلام کرده‌اند که اپل پرچم‌دار خود را با عنوان iPhone X2، iPhone XI، iPhone Pro یا iPhone 11 به دنیا معرفی می‌کند. در عین حال برخی از پیش بینی‌ها ادعا می‌کنند که این محصول با عنوان iPhone XS شناخته خواهد شد.

با این تفاسیر یک تلفن هوشمند دیگر باقی می‌ماند که به احتمال زیاد با نام آیفون 9 (iPhone 9) به دنیا معرفی خواهد شد. این مسئله نشان می‌دهد که اپل اخیراً تصمیم گرفته تا شیوه نام‌گذاری محصولاتش را به طور کامل تغییر دهد. در سال 2017 اپل پسوند S را از آیفون‌ها حذف کرد و حالا این شرکت در سال 2018 ممکن است پسوند Plus را حذف می‌کند. آنچه امروز با عنوان آیفون 9 یا آیفون 8 اس عرضه می‌شود به احتمال زیاد دارای نمایشگر 6.1 اینچ مجهز به پنل LCD است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با توجه به سیاست‌های اپل در مورد نام‌گذاری محصولات، این پیش بینی‌ها صحیح است؛ یا اینکه اپل قصد دارد تا با نام گذاری جدید همه را شگفت زده کند؟!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420