لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سال 2015:پیشی گرفتن آیفون در سهم بازار پلت فرم ها از اندروید

سال 2015:پیشی گرفتن آیفون در سهم بازار پلت فرم ها از اندروید

اپل با وجود اینکه سهم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند را در جهان در اختیار خود دارد اما امکان تضعیف آن نیز وجود دارد. بنا بر نظرسنجی صورت گرفته توسط شرکت یانکى،شرکت اپل آینده امیدوارکننده ای در انتظار خواهد داشت. در یک مطالعه انجام شده از 16000 کاربر گوشی های هوشمند در ایالات متحده، حدود 91 درصد از صاحبان آیفون قصد خرید آیفون جدید را در برنامه کار خود قرارداده اند.در حالی که 76 درصد از اندرویدی ها قصد بروز رسانی اسمارت فون خود را دارند. علاوه بر این حدود سه چهارم دارندگان گوشی های اندروید هم قصد جدایی از اندروید و رفتن به سمت آیفون را در برنامه ی خود دارند.

گروه یانکى معتقد است که این وفاداری مشتری های اپل باور نکردنی است و همین باعث می شود که شرکت اپل را در سوق دادن به سوی سود بیشتر در سهم بازار یاری کند. این شرکت پیش بینى مى کند که اگر اعداد و ارقام وفاداری خود را نگه دارند، اپل به زودی از اندروید در سهم بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در سال 2015 پیشی خواهد گرفت.

به طور خلاصه، تنها نه درصد از صاحبان اپل برای خرید گوشی هوشمند بعدی خود به دیگر گزینه های موجود بر روی میز نگاه می کنند در حالی که 24 درصد از صاحبان اندروید قصد جدایی از این پلت فرم  و هجده درصد از صاحبان این پلت فرم قصد رفتن به سمت اپل را دارند.

 

طی بررسی و پژوهش های آماری UBS، از سپتامبر 2012 نشان می دهد که نزدیک به نه نفر از هر ده نفر از صاحبان آیفون هرگز به سمت خرید دیگر نام های تجاری گوشی های هوشمند نخواهند رفت.

آیفون به طور سنتی نشان وفاداری از یک پلت فرم قوی است و تیم کوک توانسته در این سال ها عهده دار این وظیفه بزرگ باشد. اگر پیش بینی های صورت گرفته درست از آب در آید در آینده نه چندان دور شاهد رویداد های بزرگی از طرف شرکت اپل برای کاربران گوشی های هوشمند خواهیم بود.

source : macrumors  idownloadblog

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373