لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Anamorphic Pro برای مک

دانلود اپلیکیشن Anamorphic Pro برای مک

توضیحات اپلیکیشن :

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را به شاهکارهایی سینماتیک تبدیل کنید.

Anamorphic Pro یک نرم افزار حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر گرفته شده در حال پرتره دوربین آیفون را به شاهکارهایی هنری تبدیل کنید و از آن‌ها برای کارهای گوناگون استفاده کنید. کاربری با این اپلیکیشن آسان است با این حال داشتن دانش‌های مربوط به ویرایش تصاویر و عکسی برای کار با آن امری ضروری به حساب میاید.

این اپلیکیشن 29.99 دلاری می‌توانید بهترین گزینه برای ویرایش عکس‌های شما باشد چرا که عمیق‌ترین لایه‌های یک تصویر را شناسایی می‌کند و بر اساس تغییرات مورد علاقه شما، عکس را ویرایش می‌کند.

افکت‌های ارائه شده در این تصویر بسیار عالی و خیره کننده است و در عین حال می‌تواند تصاویر را تأثیرگذارتر از آنچه تصور می‌کنید ارائه دهد. تنها کافی است کمی سلیقه برای تصویر خود به خرج دهید تا بتوانید تصاویری ویژه و منحصر به فرد را تولید کنید. این تصاویر می‌توانند گزینه‌هایی مناسب برای کارهای تبلیغاتی و حرفه‌ای باشند.

در عین حال شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن تصاویر شخصی و خاطره انگیز خود را به صورت غیرقابل تصور ویرایش کنید.بیشتر تمرکز کار در این اپلیکیشن روی عمق تصاویر است تا بتوانید به بهترین حالت ممکن عمق عکس‌ها را ویرایش کنید تا جزئیات بیشتری از آن‌ها به نمایش درآیند.

بدون شک با استفاده از این نرم افزار به عنوان یک راه حل جایگزین می‌توانید تصاویر مختلف را به صورت کاملاً آزادانه ویرایش کنید و وجود هیچ گونه محدودیتی را در ساخت اثر هنری احساس نکنید. شما می‌توانید از قابلیت‌های بی‌نظیر این اپلیکیشن نظیر اعوجاج لنز، استایل بوکه، عمق فاصله کانونی و فیلترهای فیلم را در تصاویر اعمال کنید. 

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. رفع مشکلات مربوط به ذخیره سازی فایل خروجی 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373