لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه از ایرپادز در اپل تی وی استفاده کنیم

آموزش: چگونه از ایرپادز در اپل تی وی استفاده کنیم

نمی‌توان AirPods را دستگاهی بی‌نقص دانست، اما بدون شک این محصول یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم حال حاضر بازار به حساب می‌آید.

همه کاربران از کارکردن ایرپادز با آیفون، آیپد و کامپیوتر‌های مک باخبرند، اما نباید از این موضوع غافل شد که این محصول به خوبی با اپل تی وی نسل چهارم و 4K نیز کار می‌کند.

با پخش بی‌سیم صدا از طریق AirPods ، شما می‌توانید در سراسر اتاق نشیمن بدون هیچ‌گونه مزاحمتی برای دیگر افراد خانواده، از برنامه‌های تلویزیونی در آخر شب یا صبح زود لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم چگونگی نحوه استفاده از آن را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

جفت‌سازی با Apple TV

اگر اپل تی وی شما در حال اجرای نسخه tvOS 11 یا جدیدتر است و به اکانت آیکلود مشابهی log in شده که آیفون یا آیپدتان با آن به دستگاه AirPods جفت شده، نیازی به انجام هیچ کاری ندارید و همه چیز انجام شده است.

محصول ایرپادز به طور خودکار با دیگر دستگاه‌های اپلی که از حساب کاربری iCloud یکسان استفاده می‌کنند، جفت‌سازی می‌شود و این موضوع شامل Apple TV ( با tvOS 11) نیز می‌شود.

{module 1181}

چنانچه دستگاه اپل تی وی شما از اکانت آیکلود متفاوتی استفاده می‌کند و یا به هر دلیلی دارای سیستم‌عامل tvOS 11 یا جدیدتر نیست، میبایست ایرپادز خود را به صورت دستی جفت نمایید. در ادامه چگونگی انجام آن را به شما توضیح می‌دهیم.

  • 1.ایرپادز خود را درون کیس قرار داده و درب آنرا باز کنید.
  • 2.دکمه جفت‌سازی پشت کیس را تا زمانی که نور وضعیت آن به رنگ سفید در بیاید، فشار داده و نگه دارید.
  • 3.بر روی Apple TV، منوی Settings را باز کنید.
  • 4.بر روی گزینهRemotes and Devices کلیک کرده، سپس گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.
  • 5.AirPods خود را از لیست انتخاب نمایید.

وصل شدن به ایرپادز بر روی اپل تی وی

زمانی که AirPods شما با اپل تی وی جفت سازی شد، میبایست برای پخش صدای اپل تی وی از طریق ایرپادز، به آن وصل گردید.

راحت‌ترین راه ممکن برای انجام این‌کار، نگه داشتن دکمه Play/pause کنترل اپل تی وی ( یا اپلیکیشن Remote) به هنگام قرار داشتن در صفحه home یا در اپلیکیشن TV است.

یک منو برای‌تان ظاهر می‌شود که شما را قادر می‌سازد تا موزیک و دستگاه مورد‌نظر برای پخش آنرا، انتخاب نمایید. در اینجا دستگاه AirPods خود را انتخاب کنید.

برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که با فشار دادن دکمه Siri ریموت کنترل و گفتن Connect to my AirPods، دستگاه سریعا وصل می‌گردد، اما براساس آزمایش‌های صورت گرفته، این عمل تنها شما را به بخش Settings دستگاه رهنمود می‌کند.

استفاده از ایرپادز با Apple TV

برخی از عملکردهایی که شما در آیفون خود از آن استفاده می‌کردید، در حالت استفاده از ایرپادز و اپل تی وی عمل نخواهند کرد. برای مثال، شما نمی‌توانید از آن برای صحبت با سیری استفاده کنید و میبایست همچنان از ریموت تلویزیون برای انجام این‌کار بهره ببرید.

اما برخی از عملکردهای AirPods نیز به خوبی در این حالت کار می‌کنند. شما می‌توانید برای توقف و ادامه ویدیو، بر روی یکی از آنها دوبار ضربه بزنید. خارج نمودن ایرپاد از گوش، به صورت خودکار پخش فایل صوتی یا تصویری اپل تی وی را متوقف خواهد کرد و البته قرار دادن آنها در کیس مخصوص و بستن درب آن، موجب قطع شدن خودکار آنها می‌گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420