لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری چند جانبه و real-time در نسخه جدید آفیس مک

همکاری چند جانبه و real-time در نسخه جدید آفیس مک

اخیرا برنامه Microsoft Office 2016 با ویژگی‌های جدیدی برای اپلیکیشن‌هایی نظیر Word، PowerPoint، Excel و Outlook به نسخه 16.9 آپدیت شده است.

این بروزرسانی شامل ویرایش و همکاری چند جانبه به صورت بلادرنگ در محیط‌ برنامه‌های Word،Excel و PowerPoint می‌گردد.

چندین نفر می‌توانند به صورت همزمان بر روی یک داکیومنت کار کنند و یک تصویر کوچک در گوشه پنجره به شما نمایش می‌دهد که چه شخص دیگری در حال کار بر روی فایل داکیومنت مشابه است. شما همچنین می‌توانید با دنبال کردن آیکن‌های پرچم، کسی را که در حال اعمال تغییرات است، ردگیری و شناسایی نمایید.

ویژگی جدید دیگر در برنامه‌های Word، Excel و PowerPoint، قابلیت ذخیره‌سازی ابری خودکار اسناد، برگه‌ها و ارائه‌ها است که براساس گفته‌های شرکت مایکروسافت، همگام‌سازی آنها تنها در چند ثانیه انجام می‌پذیرد.

همچنین یک منوی تاریخچه ورژن، شما را قادر می‌سازد تا تغییرات فایل را مشاهده کرده و به نسخه‌های قبلی یک داکیومنت دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این قابلیت‌ها، اکنون کاربران می‌توانند از طریق Open menu سریعا به سایت‌هایی که مرتبا استفاده می‌کنند، دسترسی یابند.

برنامه Excel از جداول و نمودار‌های بیشتری برخوردار شده و از نمودار‌های PivoTable، پشتیبانی بهتری می‌کند.

همچنین از طریق محاسبه چند رشته‌ای، زمانی که مقدار‌ فرمول‌هایی که شما در صفحات گسترده محاسباتی خود وارد می‌کنید تغییر می‌یابند، سریع‌تر آپدیت می‌شوند.

برنامه PowePoint دارای یک گزینه برای مرتب‌سازی و حذف محتوای ناخواسته از بخش آغازین یا پایانی یک کلیپ صوتی یا تصویری شده است، عملکرد QuickStarter یک ارائه را با طراحی‌های مختلف می‌سازد و طرح کلی موضوع سخنرانی شما را آماده می‌کند.

شما همچنین می‌توانید از موس خود به عنوان یک اشاره‌گر لیزری استفاده نمایید.

و در آخر، Outlook اکنون شما را قادر به استفاده از جسچر‌ها برای دسته‌بندی محتویات Inbox تان می‌نماید. فقط کافیست برای بایگانی، بر روی touchpad خود با دو انگشت به سمت چپ بکشید و یا برای حذف نمودن به سمت راست سوایپ کنید.

برنامه Outlook همچنین از Google Calendar و Contacts نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت مایکروسافت اپلیکیشن فوق‌العاده Office 2016 را در سال 2015 برای کامپیوتر‌های مک عرضه نمود و از آن زمان تاکنون، با ویژگی‌ها و آپدیت‌های امنیتی، آنرا دستخوش تغییرات زیادی کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که کمپانی مایکروسافت سال گذشته برنامه Office 365 toolbar را برای سیستم‌عامل macOS عرضه نمود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373