لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت احراز هویت اجباری برای دریافت‌کننده پیام iMessage

قابلیت احراز هویت اجباری برای دریافت‌کننده پیام iMessage

برخی از افراد نسبت به دیگران، به امنیت خود بهای بیشتری می‌دهند. یک افزونه iMessage جدید به نام MsgL0ck که توسط یکی از توسعه‌دهندگان iOS؛ Simon Andersson ساخته شده، این ویژگی مهم را در نظر گرفته است.

MsgL0ck به فرستنده این اجازه را می‌دهد تا دریافت‌کننده پیام iMessage را قبل از خواندن متن، ملزم به استفاده از سیستم احراز هویت پیام بنماید.

به زبان اپلی، این موضوع به منزله ارائه کردن اثر انگشت برای سیستم Touch ID یا اسکن چهره برای سیستم Face ID است. ( یا یک پسورد، چنانچه کاربر به هیچکدام از موارد قبلی دسترسی نداشته باشد)

برای فرستادن یک پیام قفل‌شده، فقط کافیست بر روی آیکن افزونه MsgL0ck از اپلیکیشن Messages کلیک نموده و شروع به تایپ کردن درون محدوده متنی آن کنید. زمانی که کارتان تمام شد، برای فرستادن آن بر روی گزینه Compose بزنید.

سپس گیرنده، یک پیش‌نمایش از فایل پیوست MsgL0ck را دریافت می‌نماید. زمانی که بر روی آن ضربه بزند، افزونه مورد نظر، درخواست احراز هویت را پیش از خواندن پیام می‌کند.

باید این مسئله را خاطر نشان کنیم که برای کار کردن صحیح این فرایند، میبایست هر دو طرف پیام متنی iMessage یعنی فرستنده و گیرنده، افزونه MsgL0ck را بر روی دستگاه خود نصب نمایند.

چنانچه دریافت‌کننده پیام از افزونه مورد نظر برخوردار نباشد، اپلیکیشن iMessage برای نصب آن، سریعا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

علاوه بر این، توسعه دهندگان هشدار داده‌اند که افزونه MsgL0ck پیام‌ها را رمزگذاری نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود تا در مواقعی که گوشی آیفون در اخیارتان نیست، خواندن پیام‌های تان توسط دیگر افراد امری غیرممکن شود.

شما برای نصب و استفاده از این افزونه نیاز به iOS 11.0 یا جدیدتر خواهید داشت. البته افرادی که دارای دستگاه جیلبریک شده با iOS 10 هستند نیز می‌توانند از توییکی به نام PrivateMessage بجای MsgL0ck استفاده نمایند.

چنانچه تمایل به استفاده و آزمایش این افزونه کاربردی بر روی دستگاه iOSخود دارید، می‌توانید آنرا از لینک زیر دانلود نمایید.


دانلود افزونه MsgL0ck از اپ استور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373