لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها در دو دقیقه تمام بلیط های کنفرانس WWDC 2013 به فروش رسید!

تنها در دو دقیقه تمام بلیط های کنفرانس WWDC 2013 به فروش رسید!

 همان طور که در خبر ها اخیر مطلع شده اید، اپل زمان فروش بلیط برای کنفرانس WWDC 2013 را در تاریخ June 10 اعلام کرده بود. ساعت 10 صبح روز June 10 در کمال تعجب تنها در عرض دو دقیقه تمام بلیت های مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان ( WWDC ) به فروش رسید. بلیط های کنفرانس WWDC 2013 نسبت به سال های اخیر با سرعت بیشتری به فروش رفته،در حالی که در سال 2012 کمتر از 2 ساعت و سال 2011 کمتر از 12 ساعت تمام بلیط های این رویداد بزرگ به فروش رسیده است و همچنین در سه سال پیش (2010) فروش تمام بلیط ها ،در کمال ناباوری، 8 روز به طول انجامید.با این حساب بلیط های این کنفرانس در سال های بعد با فروش سریع تری روبرو خواهد شد و هر ساله رکوردی جدید ی در این زمینه به ثبت خواهد رسید.در ادامه با ما همراه باشید.

این سیر گسترده برنامه نویسان در زمان خرید بلیط ، علاقه مندی آن ها را نسبت به این کنفرانس سطح بالا و بزرگ نشان می دهد.حال در این بین تعدادی ار برنامه نویسان شانس خرید بلیط این کنفرانس جهانی را از دست داده اند و به هنگام خرید با خطایی به شرح زیر روبرو شده اند:

عنوان خطا :در خواست شما برای ما قابل پردازش نیست.

در این بین یکی از توسعه دهندگان به نام Daniel Jalkut ، با همکاری چندین توسعه دهنده دیگر با پیگیری ها و تماس های تلفنی با اپل، شانس خرید مجدد بلیط کنفرانس را بدست آوردند.

از 2008 تا به امسال ، ششمین سال متوالی است که کنفرانس WWDC از طرف اپل در حال برگزاری می باشد. که هر ساله با انبوهی از برنامه نویسان جدید و مجرب آشنا می شوند. در این بین برنامه نویسانی هم  تلاش خود را برای جذب در این شرکت بزرگ خواهند کرد. کنفرانس جهانی WWDC 2013 اپل از 10 الی 14 ژوئن در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد و قیمت هر بلیط آن $1599 می باشد.

source : macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373