لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل و سامسونگ در ایتالیا تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند

اپل و سامسونگ در ایتالیا تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند

 یکی از سازمان‌های فعال در ایتالیا به تازگی دو پیگرد قانونی مجزا را علیه اپل و سامسونگ شروع کرده است. این سازمان ادعاکرده که اپل و سامسونگ در ساخت محصولات خود به طور عمدی و غیرمنصفانه محصولات قابل کارکرد را منقضی می‌کنند.

سازمان بازاریابی و رقابت ایتالیا (به ایتالیایی: Autorità Garante della Concorrenza e del Mercato و به اختصار: AGCM) در تلاش است تا این دو شرکت محبوب تولید کننده تلفن‌های هوشمند را به سو استفاده از آپدیت‌های نرم افزاری و اعتماد مشتریان متهم کند. این سازمان ادعا کرده که اپل و سامسونگ هر دو با استفاده از آپدیت‌ها، سرعت پردازش دستگاه‌ها را به صورت عمدی کاهش می‌دهند؛ این در حالی است که این شرکت‌ها کمترین توضیحات و اطلاعات را در مورد تأثیر به روز رسانی‌ها به مشتری می‌دهند.

این سازمان اعلام کرده که کاهش عمدی سرعت پردازش تلفن‌های هوشمند، کاربران را به صورت ناعادلانه مجبور به تعویض دستگاه و خرید یک دستگاه جدیدتر می‌کند که این مسئله باعث کسب سود بسیار بالا برای این دو شرکت شده است.

این اقدام در حالی انجام شده است، که اپل حدود یک ماه و نیم گذشته به کاهش سرعت آیفون‌ها از طریق آپدیت‌های iOS اعتراف کرد. همین مسئله باعث به وجود آمدن چالش‌های قانونی بسیار زیادی برای این شرکت در سراسر دنیا شد. در این میان، اپل اقدام‌های زیادی برای جلب رضایت مشتریان معترض انجام داده است که هنوز باعث کاهش اثرات این کار نشده است.

علاوه بر این، تیم کوک به تازگی اعلام کرده است که آپدیت‌های بعدی iOS مشکلات مربوط به کاهش سرعت آیفون‌ها را حل خواهد کرد. بر اساس ادعا تیم کوک، در آپدیت بعدی کاربران می‌توانند به صورت اختیاری سرعت آیفون خود را کاهش دهند.در عین حال اپل ادعا کرده که کاهش سرعت آیفون‌ها به دلیل محافظت از باتری صورت گرفته است و در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند میان بازدهی بالای و کارکرد باتری یکی را انتخاب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373