لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت بسته مکمل و برطرف کننده لینک مخرب chaiOS پیامها توسط اپل

ساخت بسته مکمل و برطرف کننده لینک مخرب chaiOS پیامها توسط اپل

براساس گزارشی از MacRumors، کمپانی اپل با تایید خبر مشکل لینک مخرب فریز اپلیکیشن Messages، قول آماده‌سازی یک پچ برطرف‌کننده این باگ را در قالب یک بروزرسانی نرم‌افزاری در هفته آینده داد.

به احتمال زیاد منظور این شرکت از آپدیت جدید، نسخه سیستم‌عامل iOS 11.2.5 است که در مراحل پایانی بتای خود به سر می‌برد. همان‌‌طور که متوجه شدیم، ورژن iOS 11.2.5 beta 6 به پیگیری این مشکل پرداخته و از فعالیت لینک مخرب مذکور جلوگیری به عمل می‌آورد.

براساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که نسخه نهایی iOS 11.2.5 در کنار ورژن macOS High Sierra 10.13.3، watchOS 4.2.2 و tvOS 11.2.5 تا هفته دیگر در دسترس عموم قرار بگیرند.

لینک مخرب برای اولین بار سه‌شنبه هفته پیش بعد از اینکه بر روی Twitter به اشتراک گذاشته شده بود، دیده شد.

زمانی که این لینک به صورت متنی به دستگاه iOS فرستاده شود، می‌تواند به راحتی با فریز نمودن اپلیکیشن Messages بر روی آیفون و آیپد، آنرا به طور کامل غیرقابل استفاده نماید.

کامپیوتر‌های مک نیز همچنین شامل این مشکل می‌شوند و انتظار می‌رود که پچ اصلاحیه‌ای برای آن در macOS 10.13.3 قرار بگیرد.

کاربری که این لینک را دریافت نماید، تماما اپلیکیشن پیام‌رسان‌اش معیوب و به اصطلاح freeze خواهد شد و این‌طور به نظر می‌رسد که پچ برطرف کننده مشکل، کاربر را ملزم به خارج شدن از اپلیکیشن Messages و حذف نمودن مکالمه متنی با شخص مورد نظری که لینک را فرستاده می‌کند تا از این طریق دوباره اپلیکیشن مذکور را به وضعیت عملیاتی بازگرداند.

در ابتدا این لینک بر روی یکی از صفحات اینترنتی GitHub قرار گرفت، اما وب‌سایت GitHub طی اقدامی در روز چهارشنبه، دسترسی و قابلیت پخش نمودن آنرا محدود کرد.

بخاطر اینکه لینک اصلی غیرفعال شده ،به احتمال زیاد در این مقطع زمانی، بیشتر کاربران تحت تاثیر این لینک مخرب قرار نخواهند گرفت؛ اما چنانچه با لینک مخربی پیش از انتشار آپدیت iOS 11.2.5 روبرو شدید، هیچ نگران نباشید، زیرا با حذف نمودن مکالمه متنی به صورت کامل، می‌توانید مشکل را سریعا برطرف سازید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420