لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است آیفون‌های 6 پلاس را از دست کاربران جمع کند

اپل ممکن است آیفون‌های 6 پلاس را از دست کاربران جمع کند

 بر اساس اسناد داخلی فاش شده توسط اپل، این شرکت ممکن است تصمیم به تعویض آیفون‌های 6 پلاس مشتریان با مدل جدیدتر را داشته باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت macrumors شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، در طی خدمات گارانتی خود که در برخی از کشورهای جهان ارائه می‌دهد، تلفن‌های هوشمند آیفون 6 پلاس را با یک نسخه بالاتر از آن‌ها، یعنی آیفون 6 اس پلاس تعویض کند.

این طرح به احتمال زیاد قرار است روی دستگاه‌هایی که نیاز به خدمات تعویض کامل دستگاه را دارند انجام شود. دستگاه‌هایی که بر اساس شرایط خدمات پس از فروش رسمی شرکت اپل، واجد شرایط تعویض کامل قرار می‌گیرند، قرار است با یک نسخه بالاتر تعویض شوند.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل در تأمین آیفون 6 پلاس با مشکل مواجه شده است. این تلفن هوشمند در سال 2014 عرضه شده است و تاکنون بسیاری از قطعات آن از خط تولید محصولات اپل خارج شده‌اند. به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا در صورت تائید مشکلات مربوط به شرایط گارانتی، دستگاه‌های خود را با یک محصول بالاتر تعویض کند. این مسئله تا جایی قوت گرفته است که اپل در تأمین برخی قطعات این دستگاه‌ها نظیر باتری نیز با مشکل مواجه شده است.

به همین دلیل ممکن است در آینده‌ای نزدیک بخش Genius Bar در وب سایت رسمی اپل به کاربران آیفون 6 پلاس، پیشنهاد تعویض تلفن هوشمند با آیفون 6 اس پلاس را بدهد. وب سایت macrumors بر این باور است که این شرایط تعویض در ماه مارس یا آوریل اجرایی خواهد شد.

پیش از این نیز، اپل در شرایطی مشابه به بخش خدمات خود در سراسر جهان اعلام کرده بود که در صورت مشاهده برخی از خرابی‌های احتمالی در اپل واچ نسل اول، قطعات تعبیه شده در اپل واچ‌های سری یک از نسل دوم را به کار ببرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420