لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

KGI وجود آیفون‌های مجهز به نمایشگرهای بزرگ‌تر را تائید کرد

KGI وجود آیفون‌های مجهز به نمایشگرهای بزرگ‌تر را تائید کرد

 موسسه امنیتی KGI در ادعای اخیر خود برای بار دیگر وجود آیفون‌های 2018 با نمایشگرهای بزرگ‌تر را تائید کرده است.

گزارش تحلیلی این موسسه بیشتر در مورد میزان رشد فروش آیفون‌های 2018 بوده که در آن مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس KGI ادعا کرده که میزان تقاضای این تلفن‌های هوشمند در نیمه دوم 2018 تا ماه‌های ابتدایی 2019 با کاهش مواجه خواهد شد. در ادامه این تحلیل آمده است که میزان تقاضا برای آیفون ایکس در چین ضعیف‌تر از حد انتظار شده است و در عین حال عرضه محصولات جدید ممکن است باعث تقویت میزان فروش آیفون در این کشور شود.

بر اساس این گزارش، در شش ماه ابتدایی سال 2018، میزان عرضه آیفون ایکس بین 18 تا 13 میلیون واحد خواهد بود. این میزان، در مقایسه با سطح فروش دیگر تلفن‌های هوشمند که با سیستم عامل های دیگر تولید میشوند، در جهان بسیار پایین‌تر از حد مورد انتظار است.

تحلیلگر KGI ادعا می‌کند که کاربران چینی از همین حالا تقاضای تلفن‌های هوشمند با اندازه نمایشگرهای بزرگ را دارند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌هایی که در این کشور فعال هستند به سمت تولید محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ سوق داده شوند. در این میان، میزان فروش کلی آیفون‌ها و به‌خصوص در میان آن‌ها آیفون ایکس، بسیار کاهش یافته است.

گفتنی است که آیفون ایکس با اندازه نمایشگر 5.8 اینچ، بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در میان تلفن‌های هوشمند شرکت اپل دارد. با این حال اپل تصمیم دارد تا با ساخت تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر خواهند شد.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا یک آیفون با نمایشگر OLED 6.5 اینچ، و یک آیفون با نمایشگر LCD 6.1 اینچ را در خط تولید آیفون‌های سال 2018 موجود کند. KGI بر این باور است که تمامی آیفون‌های سال 2018 مجهز به طراحی بدون حاشیه خواهند شد. چین به دلیل وجود کاربران بسیار بالا، یکی از اهداف مهم تجاری برای کمپانی‌هایی نظیر اپل به حساب میاید. به همین دلیل اپل سعی می‌کند تا رضایت کاربران چینی را جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420