لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام در حال تست قابلیت ارسال استوری از طریق نوشته است

اینستاگرام در حال تست قابلیت ارسال استوری از طریق نوشته است

 اینستاگرام به تازگی اقدام به تست یک قابلیت جدید با عنوان Type گرفته است. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌هایی بر پایه نوشته را منتشر کنند.

تا پیش از این اینستاگرام تنها اجازه ارسال عکس یا ویدیو را در استوری‌ها می‌داد با این حال برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که امکان ارسال استوری‌ها به صورت نوشته و تکست نیز برای آن‌ها فعال شده است. این قابلیت تا پیش از این در ماه دسامبر برای برخی از کاربران ژپنی نیز ارائه شده بود. اما حالا قابلیت یاد شده برای تعداد کمی از کاربران ساکن اروپا نیز عرضه شده است.

قابلیت یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد تا به یک آپشن جدید در بخش انتهایی نمایشگر در حین انتشار استوری دسترسی داشته باشند. وقتی که گزینه تایپ کردن فعال شود، کاربران می‌توانند از طریق آن متنی مشخص را به عنوان استوری با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

تنظیمات و استفاده از قابلیت یاد شده همانند آن چیزی است که امروزه کاربران در بخش اینستاگرام شاهد آن هستند. در حقیقت کاربری با این بخش بسیار آسان است و کاربران می‌توانند متن‌های خود را به صورت سریع ویرایش و تغییر دهند. آپشن‌های تغییر دهنده متن در این بخش شامل رنگ، اندازه و مکان دستگاه می‌شود.

تا پیش از این کاربران دسترسی به انتشار متن در اینستاگرام نداشتند و معمولاً برای ارسال نوشته به صورت استوری مجبور بودند تا متن‌های خاص خود را اسکرین شات گرفته و نوشته خود را پس از تبدیل به فرمت تصویری در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند. بسیاری از وب سایت‌ها بر این باور هستند که قابلیت جدید اینستاگرام باعث می‌شود تا بخش استوری‌های این شبکه اجتماعی شباهت زیادی به Wall Post های ارائه شده در فیس‌بوک پیدا کند. بر همین اساس، بسیاری از افراد بر این باور هستند که فیس‌بوک تصمیم دارد تا به عنوان صاحب امتیاز اینستاگرام، هر دو شبکه اجتماعی را در هم ادغام کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420