لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در لیست 100 شرکت پیشگام دنیای تکنولوژی قرار گرفت

اپل در لیست 100 شرکت پیشگام دنیای تکنولوژی قرار گرفت

 شرکت تامسون رویترز امروز لیست 100 شرکت برتر دنیای تکنولوژی را منتشر کرد. در این لیست نام اپل به عنوان ششمین شرکت پیشگام در صنعت و فناوری به چشم می‌خورد.

در این لیست اسامی 100 کمپانی برتر که از لحاظ تولید محصولات و مالی به عنوان سازمان‌هایی موفق شناخته می‌شوند، عنوان شده است. 5 شرکت برتر این لیست به ترتیب شامل مایکروسافت،؛ اینتل، سیسکو، آی بی ام و آلفابت می‌شود. در این لیست اپل در مقام ششم قرار گرفته است که پس از آن شرکت تایوانی تولید کننده نیمه هادی‌ها SAP قرار گرفته است. تامسون رویترز اعلام کرده است که تمامی کمپانی‌های این لیست را به دقت بررسی و ارزیابی کرده است و بر اساس آن رتبه بندی یاد شده را منتشر کرده است.

برای رتبه بندی این لیست، شرکت تامسون رویترز، از الگوریتمی منحصر به فرد استفاده کرده است تا کسب و کارهای پیچیده و موفق امروزه را شناسایی کند.

البته محققان تامسون رویترز اطلاعات زیاد در مورد نحوه انتخاب شدن اپل برای مقام ششم این لیست را توضیح نداده‌اند. با این حال این شرکت عضو 10 شرکت برتر سراسر دنیا شناخته شده است که علاوه بر آن یکی از موفق‌ترین برندهای دنیا را از آن خود کرده است.

در عین حال، لازم به یادآوری است که اپل در لیست 500 شرکت پر سود دنیا مقام اول را کسب کرده است و از طرف دیگر به عنوان یکی از شرکت‌های تحسین شده از نگاه مجله Fortune شناخته شده است.

به طور کل اپل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های دنیا حساب می‌شد که با تولید محصولات کامپیوتری با کیفیت در سطح جهان شناخته شده است. این شرکت با کاهش تعداد محصولات تولیدی، بیشتر روی کیفیت ساخت و دوام بالا تمرکز کرده است. همین مسئله باعث شده تا این شرکت 40 ساله بتواند به سود دهی بسیار زیادی برسد و از طرف دیگر یکی از موفق‌ترین برندهای دنیا را از آن خود کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420