لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: آپدیت بعدی iOS کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها را غیر فعال خواهد کرد

تیم کوک: آپدیت بعدی iOS کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها را غیر فعال خواهد کرد

 تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل روز گذشته اعلام کرد که آپدیت بعدی iOS 11 به کاربران اجازه می‌دهد تا کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها را غیر فعال کنند.

وی با اشاره به این مسئله که کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها برای محافظت از باتری این محصولات صورت گرفته است، اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک کاربران امکان کنترل کاهش و یا عدم کاهش بازدهی آیفون را خواهند داشت.

کوک در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری ABC NEWS اذعان داشت که اپل همواره به دنبال شفافیت در مورد محصولات و نحوه استفاده سالم از آن‌ها است. به همین دلیل، اپل در آپدیت جدید، قابلیت تنظیم موارد یاد شده را ارائه خواهد کرد.

مدیر عامل اجرایی اپل در نهایت افزود که در آپدیت آینده، کاربران قادر هستند تا آیفون را به نحوی تنظیم کنند که در صورت کاهش عمر مفید باتری، بازدهی دستگاه به صورت خودکار کاهش پیدا کند؛ با این حال کاربران همچنان می‌توانند از نهایت بازدهی دستگاه خود، حتی با وجود مسائل مربوط به باتری نیز استفاده کنند.

ادعای اخیر تیم کوک در حالی مطرح می‌شود که اپل در ماه گذشته پس از اعتراف به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها، طی نامه‌ای از آن‌ها عذرخواهی کرده بود. با این حال هنوز بسیاری از کاربران و سازمان‌ها مختلف ابراز نارضایتی خود را اعلام کرده بودند.

پس از آن نیز اپل اعلام کرد که قیمت خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را به 29 دلار کاهش می‌دهد. اما موج شکایت‌های مختلف از این شرکت و همچنین درخواست توضیح برخی مقام‌های دولتی در آمریکا، برزیل و اروپا؛ اپل را تحت فشار بیشتری قرار داد.

اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا با ارائه یک آپدیت امنیتی ویژه، امکان یاد شده را به طور کامل از تلفن‌های هوشمند آیفون بردارد و در عین حال به کاربران امکان انتخاب کاهش یا افزایش سرعت در آیفون‌ها را ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420