لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه از ویژگی Siri news podcast استفاده کنیم

آموزش: چگونه از ویژگی Siri news podcast استفاده کنیم

به لطف آپگرید iOS، با سوال ساده‌ای نظیر Hey Siri,what’s the news today? ، یک پادکست NPR مرتبط برای‌تان پخش خواهد شد. این عمل دقیقا مشابه روشن کردن رادیو در صبح، برای باخبر شدن از رویداد‌های جدید است، اما با این فرق که دیگر نیازی به تنظیم رادیو و کلنجار رفتن با آن را ندارید. در این مقاله چگونگی استفاده از Siri News را به شما آموزش خواهیم داد.

منابع Siri news

این طور که مشخص شده Siri با استفاده از اپلیکیشن Apple Podcast به جستجوی برنامه‌های خبری و شوهای محلی می‌پردازد. چنانچه ساکن آمریکا باشید، به صورت خودکار برنامه NPR را دریافت خواهید کرد، اما Siri به شما امکان سوییچ‌کردن به کانال‌های Fox News،CNN یا The Washingtone Post را هم ارائه می‌دهد. در کشور انگلیس، گزینه‌های دیگری نظیر BBC، Sky News و LBC در دسترس کاربران است.

ویژگی مذکور جدید منحصر درخواست‌های Hey Siri از طریق هندزفری است. اگر Siri را با دکمه Home دستگاه آیفون یا آیپد خود فراخوانی کنید، بجای پادکست، با لیستی از سرتیتر‌های خبری اپلیکیشن Apple News روبرو خواهید شد.

تنها در صورتی که Siri را با جمله Hey Siri فعال کنید به شما اخبار خبری صوتی ارائه خواهد شد.

در همه جا در دسترس نیست

این ویژگی از اسپیکر هوم پاد اپل که هنوز عرضه نشده به آیفون آمده است و تا همین اواخر، تنها بر روی دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل جدید iOS 11.2.5 beta قابل دسترس بود.

اما اکنون، این قابلیت به خوبی بر روی دستگاه‌هایی با iOS 11.2 یا جدید‌تر کار می‌کند( ورژن فعلی سیستم‌عامل اپل، iOS 11.2.2 می‌باشد)

اگرچه، برخی از کاربران با وجود برخورداری از اپلیکیشن News و Podcast بر روی دستگاه‌هایشان، هنوز نتوانسته‌اند از قابلیت news podcasts استفاده کنند و تنها با این پیام روبرو می‌شوند:

این طور که به نظر می‌رسد، ویژگی مذکور هنوز برای همه قابل دسترس نیست یا اینکه در مرحله آزمایشی و گسترش بتا قرار دارد. اما به هر صورت، می‌توانید آنرا بر روی دستگاه خود آزمایش کرده و در صورت دسترسی، از آخرین اخبار جهان به صورت صوتی برخوردار شوید.

البته این قابلیت آنچنان بر روی آیفون کاربردی به نظر نمی‌رسد. اما بر روی اسپیکر HomePod که احتمالا به زودی عرضه می‌گردد، قابلیتی بسیار هیجان‌انگیز در آشپزخانه و فضای منزل شما خواهد بود.( چنانچه از قبل اسپیکر هوشمند کمپانی گوگل یا آمازون را خریداری کرده باشید، می‌توانید تجربه‌ای مشابه را با دستگاه خود داشته باشید).

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420