لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نخستین مسواک هوشمند اختصاصی اپل‌استور‌ها

نخستین مسواک هوشمند اختصاصی اپل‌استور‌ها

براساس گزارشی از خبرگزاری Business Insider، مدل Colgate E1 نخستین مسواک هوشمند کمپانی بهداشت دندان معروف است و قرار است با همکاری شرکت اپل به صورت انحصاری تنها در اپل استور‌ها و وب‌سایت اپل به فروش برسد.

محصول E1 به همراه اپلیکیشن کمکی Colgate Connect iOS عرضه می‌شود ( مسئله تعجب‌برانگیز این است که برنامه‌ای مخصوص دستگاه‌های اندروید برای این محصول انحصاری در دسترس نیست)، که به شما کمک می‌کند تا عادت‌های مسواک زدن خود را بررسی کنید، از داخل دهان خود نقشه‌ و جزییاتی بدست بیاورید، مربی تکنیک‌های مسواک‌زدن شما می‌شود و برای بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بدین خاطر است که همه می‌خواهند با مسواک بلوتوثی خود به انجام بازی بپردازند.

Colgate اولین شرکتی نیست که مسواک هوشمند تولید کرده است. کمپانی‌های زیادی اینکار را انجام داده‌اند، اما در واقع اکثر آنها توسط سازنده مسواک‌های هوشمند، Kolibree ساخته شده است.

در حقیقت، بنابر وب‌سایت Colgate، مدل جدید E1 از تکنولوژی بکار رفته در Kolibree استفاده می‌کند، اگرچه چنانچه شما E1 را با مدل‌ قبلی سال گذشته شرکت رقیب یعنی Kolibree Ara مقایسه کنید، متوجه شباهت ظاهری بسیار زیاد و حتی قابلیت‌ها و مشخصات بسیار نزدیک این دو خواهید شد و در واقع می‌توان گفت که کمپانی Colgate، یک محصول تکراری را در کمال وقاهت دوباره بازاریابی و برندسازی کرده است.

Colgate E1 با قیمت فروش 99 دلاری در اپل استور‌ها با چیزی در حدود 29 دلار کمتر از همتای خود یعنی Kolibree Ara در دسترس است، البته دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که محصول Ara، بر روی پلتفرم اندروید نیز کار می‌کند، که البته یک گزینه الزامی و مورد نیاز برای تمام گجت‌های هوشمند است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373