لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن CamToPlan PRO برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن CamToPlan PRO برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

فاصله‌ها و سطح‌ها را اندازه‌گیری کنید و نقشه‌های خود را در چند ثانیه با CamToPlan! بکشید. از اطلاعات خود با فرمت PDF،PNG یا DXF خروجی بگیرید و به مدیریت فولدر‌های خود بپردازید!

به لطف حضور فناوری واقعیت‌افزوده، CamToPlan به یک پدیده انقلابی در میان اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است، نوار اندازه‌گیری در کنار صفحه‌نمایش‌تان، همچون ابزاری واقعی به صورت سه‌بعدی قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده از ویدیو بر روی دستگاه خود، بدون زحمت به اندازه‌گیری و سنجش قرنیز‌ها، دیوار‌ها، ابعاد مبلمان، موکت و موارد دیگر بپردازید: دیگر لازم نیست برای اندازه‌گیری این گونه موارد، زانو بزنید و خودتان را به زحمت بیاندازید. استفاده از این اپلیکیشن حتی از یک خط‌ کش یا لنز دوربرد نیز راحت‌تر است!

CamToPlan بدون وقفه سطح را محاسبه می‌کند ( مترمربع یا فوت مربع) و به کشیدن نقشه اتاق با استفاده از همه ابعاد اندازه‌گیری شده می‌پردازد و شما با یک کلیک می‌توانید نقشه بدست آمده را از طریق ایمیل، پیام یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به کشف این اپلیکیشن خلاقانه و ابزار ضروری استاد کار‌ها و حرفه‌ای‌ها نظیر آرشیتکت‌ها و طراحان داخلی بپردازید.

لطفا به این موارد توجه کنید:

CamToPlan فقط ابعاد بر روی زمین را به صورت افقی اندازه‌گیری می‌کند.

برای انجام فرایند اندازه‌گیری، نیازی نیست که مبلمان را از داخل اتاق به بیرون ببرید. این اپلیکیشن به صورت خودکار نقاط تقاطع بین طبقه و نقطه هدف را حتی زمانی که بخشی از آن پشت مبلمان منزل باشد، شناسایی می‌کند.

شما می‌توانید به هنگام اندازه‌گیری برای رسیدن به حداکثر دقت، حتی اگر نقطه‌ای پنهان است و یا از طریق برون‌یابی محاسبه می‌شود، به صورت ایمن حرکت کرده و جا به جا شوید و به نقطه هدف نزدیک‌تر گردید.

در موقعیت‌ و شرایط مناسب، ارور و خطای اندازه‌گیری به‌طور کلی یک درصد می‌باشد. این موقعیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند: نوردهی خوب، بافت طبقه ( یکسان و یک شکل نباشد)، انعکاس نور کم سطح یا بستر مورد سنجش.

اپلیکیشن مذکور، عکس‌ها و ویدیوها را بررسی و آنالیز کرده و به جزییات بصری که به طور خودکار بر روی این تصاویر شناسایی شده‌اند، متکی می‌باشد. این اپلیکیشن ممکن است با برخی از انواع کاشی‌های کف مشکل داشته باشد.

CamToPlan با دستگاه‌های ذیل سازگار است: آیفون SE ، آیفون 6s، آیفون 6s Plus، آیفون 7، آیفون 7 Plus، آیفون 8، آیفون 8 Plus، آیفون X، آیپد پرو، آیپد (نسل پنجم)

شما می‌توانید تنها در صورتی که دستگاه‌تان با این اپلیکیشن سازگار باشد، آنرا خریداری نمایید. خرید از طریق دستگاه‌های ناسازگار غیرممکن است.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ​ 

    بهینه‌سازی
    قابلیت floor detection و workflow

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420