لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه فایل‌های ذخیره شده در دراپ باکس را مقایسه و بازیابی کنیم؟

آموزش: چگونه فایل‌های ذخیره شده در دراپ باکس را مقایسه و بازیابی کنیم؟

 یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که دراپ باکس به عنوان یک سرویس ذخیره سازی ابری دارد، امکان ثبت تغییرات اعمال شده روی فایل‌ها است.

در حقیقت دراپ باکس به طور کامل تغییرات انجام شده روی یک فایل را برای مدت سی روز به خاطر می‌سپارد و شما می‌توانید در این مدت تغییراتی که روی یک فایل انجام داده‌اید را بررسی و آن‌ها را بازیابی کنید. علاوه بر این، می‌توانید فایل‌های پاک شده را به راحتی بازیابی کنید و برای بار دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این قابلیت شباهت بسیار زیادی به بخش Time Machine به کار رفته در کامپیوترهای مک دارد.

برای دسترسی به نسخه‌های قبلی یکی از فایل‌های ذخیره شده در حساب دراپ باکس، باید به وب سایت دراپ باکس خود مراجعه کنید. البته به یاد داشته باشید که پیش از انجام این کار توصیه می‌شود برنامه دراپ باکس را روی کامپیوتر مک خود نصب کنید. این اپلیکیشن باعث می‌شود تا به راحتی از طریق Finder به فایل‌های داخل دراپ باکس دسترسی داشته باشید و در عین حال بسیاری از روندهای انجام کارها برایتان آسان‌تر شود و از طرف دیگر تمامی تغییرات اعمال شده در یک فایل با دراپ باکس همگام شود.

بازیابی تغییرات اعمال شده یک فایل در دراپ باکس:

برای این کار کافی است در سیستم عامل macOS برنامه Finder را باز کرده و سپس به فولدر دراپ باکس بروید.

فایل مورد نظر خودتان را پیدا کنید و روی آن راست کلیک کنید
– پس از انتخاب آن، گزینه Version History را بزنید
-حال مرورگر سافاری را باز می‌شود
-روی گزینه سه نقطه بالا در وب سایت دراپ باکس را انتخاب کنید
-گزینه Version History را انتخاب کنید

پس انجام مراحل فوق لیستی از نسخه‌های پیشین فایل‌هایی که تغییر داده‌اید برای شما باز می‌شود. دقت کنید که اگر یک فایل را به تازگی به دراپ باکس اضافه کرده باشید و تغییری در آن‌ها اعمال نشده باشد، در این لیست وجود نخواهد داشت.

حالا با کلیک کردن روی فایل‌های ارائه شده در این لیست می‌توانید نسخه‌های قبلی فایل‌های مختلف را مشاهده کنید و آن‌ها را بازیابی کنید.

Revisions برای دراپ باکس:

علاوه بر این روش، یک اپلیکیشن نیز برای بازیابی فایل‌های ذخیره شده در دراپ باکس وجود دارد. زمانی که برای اولین باز این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، از شما می‌خواهد که به حساب کاربری خود در دراپ باکس متصل شوید. پس از این کار، اپلیکیشن تمام تغییرات اعمال شده را لیست می‌کند.

مقایسه و بازیابی:

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های تغییر داده شده را با هم مقایسه و در نهایت آن‌ها را بازیابی کنید. پس از مشاهده خط زمانی تغییرات انجام شده روی یک فایل و انتخاب فایل مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کرده و با باز کردن آن‌ها می‌توانید تغییرات انجام شده در آن‌ها را با هم مقایسه کنید. 


دانلود اپلیکیشن Revisions for Dropbox برای مک

پس از مقایسه تغییرات اعمال شده می‌توانید فایل مورد نظر خودتان را بازیابی کنید. قابلیتی که در بالا توضیح داده شد، یک ابزار بسیار کارآمد برای افرادی است که به صورت مداوم به دنبال تغییر یک فایل هستند. دراپ باکس می‌تواند به این افراد کمک کند تا از ساخت فایل‌های مختلف برای بک آپ گرفتن جلو گیری کنند و در عین حال روشی ایمن را برای بازگرداندن تغییرات اعمالی در اختیار داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420