لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید و سودمند WhatsApp برای کاربران

قابلیت جدید و سودمند WhatsApp برای کاربران

شرکت WhatsApp به صورت آزمایشی در حال تست یک ویژگی جدید است. این قابلیت به هنگام دریافت پیام مشکوک و فریب‌آمیزی توسط کاربران، به آنها هشدار می‌دهد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا از اسپم‌های متداولی که در نگاه اول همچون پیامی اصلی و بدون مشکل به نظر می‌رسند، اجتناب کنند.

چنانچه جزو کاربران قدیمی اپلیکیشن WhatsApp باشید، به احتمال زیاد در یک مقطع زمانی، یک پیام اسپم زنجیره‌ای را دریافت نموده‌اید.

اغلب اوقات، این دسته از پیام‌ها ادعا می‌کنند که اپلیکیشن WhatsApp قرار است برای کاربران هزینه‌ای در بر داشته باشد و تنها راه برای رایگان باقی ماندن آن، فعال بودن کاربر و استفاده مکرر از برنامه است و البته برای اثبات این مدعا، کاربران مجبور هستند که به ده نفر این پیام را فوروارد کنند.

WhatsApp وجود اسپم را تحمل نمی‌کند

موضوع ذکر شده کاملا غیر واقعی است. WhatsApp برای استفاده، اپلیکیشنی کاملا رایگان است و این موضوع از سال 2016 و حذف پرداخت اشتراک 1 دلاری سالانه، در حال اجراست.

اکنون این سرویس به شرکت فیسبوک تعلق دارد و احتمال تغییر رویه‌اش بعید به نظر می‌رسد و حتی اگر چنین موضوعی پیش بیاید، به هیچ وجه نمی‌توان با تبدیل شدن به یک کاربر پیوسته و فعال، از پرداخت هزینه اشتراک فرضی اجتناب کرد.

شرکت WhatsApp امیدوار است با آسان نمودن فرایند تشخیص هرزنامه‌ها برای کاربر، این‌گونه هرزنامه ها را به طور کلی متوقف نماید. این قابلیت جدید، که هم‌اکنون توسط برخی از کاربران در مرحله آزمایش قرار دارد، به فرستنده‌ها و دریافت‌کننده‌ها، زمانی که یک پیام به دفعات زیاد فوروارد شده باشد، هشدار می‌دهد.

WhatsApp چنانچه پیامی در واقع یک هرزنامه باشد، حداقل در وهله اول آنرا تایید نخواهد نمود و همچنین متخلفین تکراری را مسدود نخواهد کرد. اما این هشدار کاربران را تشویق می کند تا در مورد آن بیشتر فکر کنند و تصمیم بگیرند.

چنانچه پیامی را دریافت کرده‌اید که از قبل توسط تعداد زیادی از مردم پخش شده است، به احتمال زیاد پیام مورد نظر یک هرزنامه می‌باشد.

هنوز مشخص نشده که چه زمان این ویژگی برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. اما بنابر سوابق موجود، WhatsApp در آماده‌سازی و در دسترس قرار دادن ویژگی‌های جدید، همیشه بسیار سریع عمل کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420