لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پرداخت هزینه اضافی برای برخورداری از قابلیت CarPlay در ماشین‌های BMW

پرداخت هزینه اضافی برای برخورداری از قابلیت CarPlay در ماشین‌های BMW

برخلاف بسیاری از خودروسازان که قابلیت Apple CarPlay را بر روی ماشین‌های خود ارائه می‌دهند، شرکت BMW مشتریان خود را برای برخورداری از این آپشن، ملزم به پرداخت هزینه می‌کند.

احتمال تغییر این رویه نامحتمل به نظر می‌رسد، اما ممکن است کار برای آن دسته از کاربرانی که از سیستم‌عامل iOS استفاده نمی‌کنند و یا علاقه‌ای به سیستم یکپارچه گوشی‌های اپل در ماشین ندارند، راحت‌تر شود.

طی مصاحبه ‌ای با Don Smith مدیر تولید فناوری شرکت BMW آمریکای شمالی؛ سال بعد، این سازنده معروف ماشین بجای یک گزینه انتخابی، CarPlay را در زمره سرویس خدمات مشترکین قرار خواهد داد.

این قابلیت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بین دستگاه‌های خود سوییچ کنند. بسیاری از مردم ویژگی CarPlay را خریداری کرده و فکر می‌کنند همه چیز خوب پیش می‌رود، اما برخی مواقع آنها از استفاده از آن دست کشیده و یا به اندروید سوییچ می‌کنند.

کمپانی BMW قابلیت CarPlay را برای سال 2017 به عنوان یک آپشن 300 دلاری برای ماشین‌های مجهز به سیستم راهبری پیش‌فرض به ماشین‌های خود اضافه کرد و سیستم تنظیم بی‌سیم CarPlay را با قابلیت شارژ بر روی مدل سری 5 در سال پیش معرفی نمود که جدیدترین رابط کاربری iDrive 6.0 را پشتیبانی می‌نماید.

Smith این موضوع را نیز عنوان کرد که برنامه جدید این شرکت برای سال اول مالکیت BMW جدید، رایگان خواهد بود. بعد از آن، مشتریان برای استفاده از این سرویس ملزم به پرداخت 80 دلار به صورت سالانه هستند.

ممکن است این مبلغ پس از گذشت سه یا چهار سال از خرید لیزینگی ماشین، حتی کمتر نیز گردد.

در حال حاضر، شرکت BMW سرویس Android Auto را بر روی وسایل نقلیه خود ارائه نمی‌دهد. اما Smith این‌طور گفته که قابلیت Google Assistant قرار است در مدل‌های جدید 2018 این کمپانی در دسترس قرار بگیرد.

پیش از این همچنین، کمپانی BMW اضافه کردن احتمالی قابلیت Amazon Alexa را به مدل‌های جدید خود اعلام کرده بود.

در آخر Smith این موضوع را نیز بیان کرد که قرار است مهارت‌های الکسای بیشتری تا اواخر امسال، برای داشتن کنترلی فراتر از عملکردهای ساده وسایل نقلیه، نظیر قفل‌ها و چراغها فعال گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420