لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت پشتیبانی از پادکست‌ها در سیری به iOS 11.2.2 اضافه شد

قابلیت پشتیبانی از پادکست‌ها در سیری به iOS 11.2.2 اضافه شد

 اپل به تازگی یک قابلیت مهم را به دستیار هوشمند صوتی خود با عنوان سیری آورده است. بر همین اساس، سیری در آپدیت iOS 11.2.2 به کاربران آیفون و آیپد اجازه دریافت خبرها به صورت صوتی از طریق اپلیکیشن پادکست را می‌دهد.

قابلیت یاد شده تا پیش از این در iOS 11.2.5 نسخه بتا مشاهده شده بود با این حال، هم اکنون کاربران عمومی می‌توانند از این قابلیت در دستگاه هوشمند و همراه خود استفاده کنند. کاربران از این پس قادر هستند با آپدیت کردن به نسخه یاد شده، در خواست‌های مختلفی در مورد پخش اخبار روز را به دستیار هوشمند صوتی سیری بدهند. این دستیار از پس می‌تواند به طور مستقیم به اپلیکیشن پادکست نصب شده در آیفون و آیپد دسترسی داشته باشد و از طریق آن پادکست‌های خبری را به صورت مرتب و روزانه در اختیار کاربران قرار دهد.

اقدام اخیر اپل برای ارائه این قابلیت، نشان می‌دهد که این شرکت در حال گسترش دستیار هوشمند صوتی خود است. این شرکت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک دسترسی‌های بیشتری را به این دستیارِ هوشمند صوتی بدهد.

گفتنی است که قابلیت یاد شده از هم اکنون برای زبان انگلیسی آمریکایی ارائه شده است و به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک نیز برای زبان‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نحوه شنیدن به پادکست‌های خبری را با استفاده از سیری تغییر دهند. بر همین اساس، سیری می‌تواند بین خبرگزاری‌های مختلف سوییچ کرده و اخبار آن‌ها را با موضوعات مختلف خبری برای کاربر پخش کند. سیری از همین حالا به بسیاری از خبرگزاری‌های انگلیسی زبان دسترسی دارد و می‌تواند به اطلاعات را به صورت روزانه در اختیار کاربران قرار دهد.

قابلیت یاد شده به احتمال زیاد به دلیل اقدام اخیر اپل برای تولید اسپیکرهای هوشمند هوم پاد انجام شده است. این قابلیت در هوم پاد باعث می‌شود تا کاربر بدون دسترسی داشتن به تلفن هوشمند، از طریق خود اسپیکر اقدام به شنیدن اخبار روز دنیا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373