لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا شیار بالایی در آیفون های سال 2019 کوچکتر می‌شود؟

آیا شیار بالایی در آیفون های سال 2019 کوچکتر می‌شود؟

بر اساس گزارش جدیدی که از کشور کره جنوبی به گوش می‌رسد، ظاهرا اپل قصد دارد تا دوربین سلفی را با ماژول‌های فیس آیدی ترکیب نموده و به این ترتیب، شیار بالایی در آیفون‌های سال 2019 و بعد از آن، به طرز محسوسی کوچکتر خواهد شد.

ETNews در روز سه‌شنبه به این موضوع اشاره نمود که اهالی کوپرتینو به دنبال کاهش سایز سنسور TrueDepth هستند و از طرفی دیگر با پیشرفته ساختن قابلیت تشخیص چهره، تحول جدیدی در آیفون‌های سال آینده ایجاد خواهند نمود.

اپل در نظر دارد تا تعداد قطعاتی که برای تشخیص چهره مورد نیاز است را کاهش دهد و به همین نسبت، کیفیت تکنولوژی فیس‌آیدی را نیز بالاتر ببرد. به این ترتیب شاهر کوچکتر شدن شیار بالایی در آیفون‌های سال 2019 خواهیم بود.

به نقل از ETNews

اپل سال گذشته برای اولین بار، از تکنولوژی تشخیص چهره در تولید ده سالگی آیفون و همراه با رونمایی از آیفون X پرده‌برداری کردو در ادامه این روند، قصد توسعه آن را در سر دارد و می‌خواهد تا آن را روی دیوایس‌های دیگر، از جمله آیپد نسل بعد وارد نماید.

LG Innotek که مسئولیات تولید قطعات مرتبط با تکنولوژی فیس آیدی را بر عهده دارد، به تازگی اعلام نمود که سرمایه‌ای 800 میلیون دلاری را برای توسعه و بهبود خط تولید خود دریافت کرده است. آنها اعلام نمودند که این هزینه برای توسعه و تولید ماژول های دوربین برای تلفن‌های هوشمند اختصاص یافته است.

اگرچه LG Innotek اشاره‌ای به نام اپل در این زمینه نکرده است، اما افرادی که پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی هستند، معتقد هستند که اهالی کوپرتینو، چنین مبلغی را در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420