لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در ساخت سریال‌های علمی تخیلی مشارکت می‌کند

اپل در ساخت سریال‌های علمی تخیلی مشارکت می‌کند

 شرکت اپل به تازگی تصمیم به شروع یک همکاری جدید با شبکه HBO گرفته است. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا با همکاری J.J. Abrams، کارگردان مشهور فیلم‌های علمی تخیلی، یک سریال تلویزیونی را در این سبک تولید کند.

بر اساس گزارش Variety، اپل تصمیم دارد تا قدمی جدید و مهم در زمینه ساخت محتوای تلویزیونی بردارد و در طی آن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی سریال تلویزیونی جدید J.J. Abrams بکند.

آبرامز مدت زیادی است که به خاطر ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی علمی تخیلی همچون گمشدگان  ، Fringe و جنگ ستارگان معروف شده است. وی تصمیم دارد تا یک سریال علمی تخیلی جدید را کلید بزند و در طی آن خدماتی ویژه را به کمپانی اپل ارائه دهد.

شرکت اپل مدت زیادی است که در تلاش برای ساخت محتوای تلویزیونی اختصاصی برای خود است. این شرکت تصمیم دارد تا با سرمایه گذاری‌های ویژه در این صنعت، محتوای اختصاصی برای محصولات و سرویس‌ها خود ارائه دهد. به همین دلیل این شرکت د تلاش است تا با همکاری افراد معروف و کمپانی‌های مختلف، محتوای خاص و منحصر به فردی را برای کاربران اپل تی وی ارائه دهد.

عرضه محتوای اختصاصی تلویزیونی باعث می‌شود تا میزان توجه‌ها به ست آپ باکس دیجیتالی اپل بیشتر شود و تعداد کاربران آن افزایش باید. به همین دلیل کوپرتینویی‌ها در طی یک سال گذشته بسیاری از مدیران و کارگردان‌های مشهور صنعت فیلم سازی را استخدام کرده‌اند.

تا پیش از این نیز، اپل همکاری‌هایی را با افرادی نظیر استیون اسپیلبرگ شروع کرده بود. این شرکت تصمیم دارد تا مشارکت خود را با سازندگان محتوای تلویزیونی افزایش دهد تا علاقه‌مندان به سرویس‌های مختلف اپل بیشتر شود.

پیش بینی می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک اپل اقدام به عرضه سرویسی اختصاصی برای عرضه و فروش محتوای ویدیویی همانند Apple Music کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420