لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت‌های احتمالی امارات برای حمل آیفون

محدودیت‌های احتمالی امارات برای حمل آیفون

 پلیس ابوظبی به تازگی یک نفر را به جرم حمل مواد مخدر دستگیر کرده است. مقامات امارات ادعا کرده‌اند که این شخص از جعبه تلفن هوشمند آیفون برای حمل این محموله غیرقانونی استفاده کرده است. به همین دلیل احتمالاً امارات متحده عربی محدودیت‌هایی ویژه برای حمل آیفون در نظر بگیرد.

پلیس امارات در پایتخت این کشور همچنین ویدیویی را در مورد نحوه جاسازی مواد مخدر در جعبه آیفون منتشر کرده است. این ویدیو چند هفته پیش در اینترنت منتشر شده بود که نشان می‌داد فرد مظنون چگونه این ماده غیرقانونی را در جعبه تلفن هوشمند خود جای داده است.

اطلاعات منتشر شده از ویدیو نشان می‌دهد که فرد مظنون حتی پلاستیک جعبه آیفون را به صورت کاملاً هوشمندانه‌ای بسته بندی کرده است. این فرد از جعبه یک آیفون 6 اس استفاده کرده بود و تلاش داشت تا مواد مخدر را با خود به جایی مشخص حمل کند. البته وزن بسیار بالای این جعبه که نزدیک به یک کیلوگرم بوده است، باعث شده تا پلیس به این جعبه و محتوای داخل آن شک کند.

مقامات امارات بر این باور هستند که این فرد توسط یکی از دوستانش فریب خورده است و به درخواست دوستش اقدام حمل یک جعبه آیفون کرده است. هنوز معلوم نیست که سرنوشت این فرد به کجا خواهد رسید با این حال بسیاری بر این باور هستند که بالاترین حد مجازات در انتظار وی است.

علاوه بر این، پلیس امارات به دلیل اتفاق افتادن این تخلف، تصمیم گرفته تا به صورت هوشمندانه‌تری به حمل محصولات الکترونیکی نظارت کند. بر همین اساس، امارات به‌احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک تمام جعبه‌های دستگاه‌های مختلف را با دقت بسیار زیاد بررسی کند.

به همین دلیل، ممکن است در آینده نزدیک برخی از مسافران برای انتقال ابزارهای الکترونیکی نظیر آیفون، آیپد و مک بوک به صورت مسافری از امارات با مشکلات و چالش‌هایی جدی مواجه شوند و افراد نتوانند به صورت پلمپ شده دستگاه‌ها را به داخل یا خارج از این کشور حمل کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420