لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییک BatteryStatus ویژگی نمایشگر میزان باتری دستگاه‌های بلوتوثی را زنده می‌کند

توییک BatteryStatus ویژگی نمایشگر میزان باتری دستگاه‌های بلوتوثی را زنده می‌کند

تعداد زیادی از دستگاه‌های بلوتوثی، سطح باتری خود را از درون ویجت Batteries که در نوتیفیکیشن سنتر و در سمت چپ Home Screen و Lock Screen یافت می‌شود، گزارش می‌دهند.

البته از نگاهی دیگر، این روند همیشه به این صورت کار نمی‌کرد؛ قبل از اینکه شرکت اپل این ویجت را خلق کند، دستگاه‌های بلوتوثی سطح باتری خود را در بخش نوار وضعیت گزارش می‌دادند.

هر کاربری که حسی نوستالژیک به نوار وضعیت قدیمی باتری دارد به احتمال زیاد از توییک جدید جیلبریک BatteryStatus که توسط توسعه‌دهنده ipad_kid برای سیستم‌عامل iOS ایجاد شده، لذت خواهد برد.

شرکت اپل با با پیش‌بینی دستگاه‌های بلوتوثی و ایجاد ویجت Batteries، حرکتی رو به جلو داشته است. بسیاری از کاربران آیفون یا آیپد نیز از اپل‌واچ و ایرپادز به علاوه اسپیکر‌های بلوتوثی و دیگر لوازم‌جانبی به صورت همزمان استفاده می‌کنند، بنابراین حضور این ویجت برای جمع‌آوری مختصر و مفید اطلاعات همه اکسسوری‌ها در یک جا، بسیار سودمند و کاربردی واقع شده است.

اما با این اوصاف، آن دسته از کاربرانی که تنها از یک دستگاه بلوتوثی بهره می‌برند، واقعا به این بخش نیاز پیدا نمی‌کنند و بکار گرفتن نوار وضعیت سبک قدیمی آیکن‌ها که شبیه شکل زیر است، منطقی به نظر می‌رسد.

همان‌طور که می‌بینید، آیکن مورد نظر نمایشگر این است که شما به دستگاه بلوتوثی وصل شده‌اید و همزمان میزان باتری آنرا نیز به شما نشان می‌دهد.

نیازی نیست برای مشاهده این آیکن از جسچر‌های سوایپ بر روی گوشی خود همچون ویجت Batteries استفاده نمایید، چون همیشه در مقابل دیدگانتان قرار دارد.

همچون بیشتر توییک‌ها، BatteryStatusهم دارای مزایا و معایبی هستند. اگرچه دسترسی به اطلاعات دستگاه بلوتوثی برای شما ساده‌تر خواهد شد، اما بازهم تنظیم ایده‌الی برای افرادی که دارای چندین دستگاه بلوتوثی هستند، نخواهد بود و به همین خاطر موجب در هم ریختگی و اضافه کردن پیچیدگی بی‌مورد، به نوار وضعیت دستگاه می‌شود.

چنانچه مایل به تست توییک BatteryStatus در دستگاه خود هستید می‌توانید آنرا از بخشBigBoss repository منوی Cydia دانلود نمایید.

این توییک بر روی تمام دستگاه‌های جیلبریک شده با iOS 9-11 کار می‌کند، همچنین کاربران توسعه‌دهنده می‌توانند در صورت تمایل، با مراجعه به بخش کد اوپن سورس GitHub ، درباره این توییک بیاموزند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420