لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ می‌گوید تماشای فوتبال آمریکایی باعث مشکلات قلبی می‌شود!

اپل واچ می‌گوید تماشای فوتبال آمریکایی باعث مشکلات قلبی می‌شود!

برخی از کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ به تازگی هشدارهایی مبنی بر احتمال حمله قلبی را در حین تماشای بازی فوتبال آمریکایی دریافت کرده‌اند.

چند روز پیش بازی فوتبال آمریکایی میان دو تیم Minnesota Vikings و New Orleans Saints برگزار شد. این بازی با هیجان بسیار بالایی همراه بود و باعث استرس بسیار زیاد در میان طرفداران این دو تیم فوتبال آمریکایی شد. هیجان بسیار بالای این بازی باعث شد تا اپل واچ به برخی از هواداران این دو تیم هشدارهای قابل توجهی را نشان دهد. متن هشداری که به کاربران نشان داده شده به شرح زیر است:

اپل واچ تشخیص داده است که ضربان قلب شما بیش از 120 تپش در دقیقه است؛ این در حالی است که شما در ده دقیقه گذشته هیچ فعالیت فیزیکی نداشته‌اید.

 این اتفاق با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. برخی از کاربران پس از انتشار این پیام، نگران سلامتی خود شده‌اند و برخی دیگر آن را به سخره گرفته است.

به طور کل ساعت هوشمند اپل واچ در زمانی که فعالیتی فیزیکی را از کاربران تشخیص ندهد و در عین حال میزان ضربان قلب را بیش از حد مناسب اندازه بگیرد، پیامی مبنی بر احتمال وجود مشکلات قلبی را به کاربر نشان می‌دهد. همین مسئله باعث شده تا هیجان زیاد حاصل از تماشای یک بازی فوتبال آمریکایی، ضربان قلب افراد را بالا ببرد در حالی که فرد فعالیت فیزیکی زیادی نداشته است.

این مسئله نشان می‌دهد که تماشای برخی از مسابقات هیجان انگیز، برای افرادی که مشکلات قلبی دارند خطرناک باشد. علاوه بر این، اپل واچ نشان داده است که توانایی تشخیص وضعیت‌های خطرناک برای بیماران قلبی را دارد.

اپل نیز در زمان تولید و طراحی این ساعت هوشمند تلاش زیادی کرده تا این محصول را به عنوان یک ابزار هوشمند برای سلامتی عنوان کند. اپل همچنین تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های سلامتی بیشتری را در این محصول اضافه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420