لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Rusty Lake Paradise برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود بازی Rusty Lake Paradise برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

قسمت جدید مجموعه بازی Rusty Lake منتشر شد. این قسمت نیز همانند قسمت‌های پیشین دارای معماها و رازهای عجیب و پیچیده‌ای است.

داستان این قسمت از آنجایی شروع می‌شود که جاکوب، پسر بزرگ خانواده Eilander پس از مرگ مادرش به جزیره پارادایز باز می‌گردد. اما به زودی معلوم میشود که داستان مرگ او بسیار اسرار آمیز و غیرعادی بوده است و جاکوب مجبور به جست و جو برای کشف علت مرگ مادرش می‌شود. جزیره با طاعون نفرین شده است و شما وظیفه دارید تا جاکوب را برای نجات این جزیره راهنمایی کنید.

اگر مجموعه بازی‌های Rusty Lake را تجربه نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم تا پیش از نصب و اجرای این بازی، قسمت‌های قبلیو رایگان آن را تجربه کنید. معماهای عجیب و پیچیده‌ بازی یا به شدت شما را جذب خودش می‌کند، و شما به آن‌ها اعتیاد پیدا خواهید کرد و یا به طور کامل از آن‌ها متنفر خواهید شد.

تم داستان این بازی، همانند قسمت‌های قبلی‌اش در دنیایی تاریک، ترسناک و اسرارآمیز پیش می‌رودو داستان آن ادامه داستان‌های پیشین این مجموعه است. گرافیک این بازی به صورت کارتونی با اتمسفری منحصر به فرد طراحی شده است که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی ژانر خاص این بازی داشته باشد.

این قسمت از بازی به گونه‌ای طراحی شده که در مراحل ابتدایی معماها بسیار آسان باشند. با این حال، رفته رفته معماها سخت‌تر شده و زمان بیشتری را از شما می‌گیرد. البته شما راه تقلب هم دارید و می‌توانید از طریق وب سایت‌های گوناگون پاسخ معماها را پیدا کنید. اما به طور کل به شما توصیه می‌کنیم تا مراحل را با خلاقیت و هوش خودتان ادامه دهید.

شما می‌توانید با خرید این بازی 2.99 دلاری از طریق اپ استور، هوش خود را برای حل معماهای گوناگون و ماجراجویانه آن محک بزنید. 

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  • ​حذف ایرادهای نرم افزاری کوچک

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420