لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل امسال از آیپد ایکس رونمایی می‌کند؟

آیا اپل امسال از آیپد ایکس رونمایی می‌کند؟

 پس از معرفی و عرضه آیفون ایکس و افزایش محبوبیت این تلفن هوشمند، تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در سال جدید، یک تبلت پرچم‌دار مشابه را تولید خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی‌ها اپل تصمیم دارد تا در خط تولید آیپدهای 2018، یک محصول با عنوان آیپد ایکس را جای دهد. این محصول شباهت بسیار زیادی به آیفون ایکس خواهد داشت و مجهز به سیستم احراز هویت جدید اپل برای تشخیص چهره کاربر خواهد بود. علاوه بر این اپل تصمیم دارد تا از نمایشگر سفارشی OLED در این محصول استفاده کند.

در کنار این ادعاها، برخی از افراد بر این باور هستند که اپل تفاوت ویژه‌ای برای این محصول به نسبت دیگر آیپدها قائل می‌شود. این آیپد که به احتمال زیاد هم رده آیپد پروهای معرفی شده در سال 2018 خواهد بود، مجهز به قلم و کیبورد اختصاصی است که تفاوت ویژه‌ای با محصولات جانبی دیگر آیپدها خواهد داشت.

بر همین اساس، پیش بینی‌ها ادعا می‌کنند که اپل، قلم استایلوس اپل پنسل را در رنگی متفاوت؛ و به احتمال زیاد مشکی تولید و عرضه خواهد کرد.

پیش بینی‌ها همچنین بر این باورند که آیپد ایکس، با نمایشگر 12.9 اینچ عرضه می‌شود. به همین ترتیب اپل تصمیم دارد این محصول را به عنوان نسل سوم آیپد پروهای 12.9 اینچی معرفی کند.

همین مسئله باعث شده تا توجه‌ها به همکاری اپل با شرکت‌های کره‌ای افزایش یابد. دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال جی، از تولید کنندگان اصلی نمایشگرها و پنل های اولد به حساب میایند. در صورتی که اپل تصمیم به تولید محصولی با عنوان آیپد ایکس داشته باشد، به طور حتم در آینده‌ای نزدیک سفارش پنل‌های اولد با اندازه 12.9 اینچ را به یکی از این شرکت‌ها خواهد داد.

علاوه بر این، چالش‌های مختلف اپل با سامسونگ باعث شده تا بسیاری، بر این باور باشند که اپل سفارش نمایشگرهای اولد را به طور کامل به ال جی واگذار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420