لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از watchOS 5 چه انتظاری می‌رود؟

از watchOS 5  چه انتظاری می‌رود؟

 نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل واچ با عنوان WatchOS 4 به‌تازگی و مشخصاً از ماه سپتامبر سال 2017 به صورت عمومی منتشر شده است. این در حالی است که تا چند ماه دیگر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 نیز برگزار می‌شود و به احتمال زیاد اپل نسخه جدید این سیستم عامل را به دنیا معرفی می‌کند.

بر اساس رسم هر ساله پیش بینی می‌شود که WatchOS 5 در جریان WWDC 2018 در ماه ژوئن برای توسعه دهنده‌ها عرضه شود و پس از آن اپل در پاییز سال میلادی جدید، این نسخه را به صورت عمومی عرضه کند.

در این میان برخی از کاربران انتظاراتی ویژه از نسخه جدید خواهند داشت که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • 1.واچ فیس‌های Third-party

روش‌های زیادی برای شخصی سازی خصوصیات سخت افزاری اپل واچ وجود دارد. شما می‌توانید بندهای گوناگون مختلف را به این محصول متصل کنید. علاوه بر این، می‌توانید از قاب‌های گوناگون نیز بهره ببرید. با این حال اپل از لحاظ نرم افزاری، امکان شخصی سازی زیادی را به کاربران و توسعه دهندگان ارائه نداده است. پیش بینی می‌شود که WatchOS 5 دست توسعه دهندگان و طراحان را برای توسعه و عرضه واچ فیس‌های مختلف باز بگذارد.

  • 2.حالت Always-on face

حالت Always-on face بدون شک باتری زیادی مصرف می‌کند با این حال فعال کردن آن در زمانی که اپل واچ روی داک قرار گرفته خالی از لطف نیست. انتظار می‌رود اپل این قابلیت را در بخش تنظیمات اپل واچ ارائه دهد.

  • 3.تنظیمات بهتر

نسخه LTE اپل واچ بدون شک باید مثل یک تلفن هوشمند کار کند. تنظیمات ارائه شده برای این ساعت باید تا حدودی گسترده‌تر باشد. از اپل انتظار می‌رود تا در نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل امکانات بیشتری را در بخش تنظیمات ارائه دهد.

  • 4.Control Center قابل شخصی سازی

iOS 11 توقع کاربران را برای شخصی سازی دستگاه‌ها بیشتر کرده است. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران انتظار داشته باشند که Control Center اپل واچ نیز همانند iOS قابلیت شخصی سازی بیشتری داشته باشد.

  • 5.اپلیکیشن‌های مستقل بیشتر

عرضه نسخه LTE اپل واچ نشان داد که کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا کاربری ساعت هوشمند خود را مستقل از آیفون توسعه دهند. با این حال هنوز بسیاری از اپلیکیشن‌ها وابستگی زیادی به آیفون دارند. اپل باید به توسعه دهنده‌ها توصیه کند در نسخه جدید این سیستم عامل، اپلیکیشن‌های مستقل برای اپل واچ ارائه دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373