لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی The Cave برای مک

دانلود بازی The Cave برای مک

توضیحات اپلیکیشن :

به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مک اپ استور در سال 2013

چیزی که در نگاه نخست ممکن است به نظرتان یک پلتفرم معمایی دو بعدی به نظر برسد در واقع یک رجوع به سبک ماجراجویی اشاره و کلیک دهه 80 و 90 است. (4 ستاره) – MacLife

این یک بازی لذت‌بخش فکری است که ذهن‌تان را درگیر می‌کند و تلاش می‌کند تا با روشی اسرارآمیز، از مرز‌ها و محدودیت‌های این نوع از ژانر بازی‌ بگذرد. (4 ستاره) – OneClickMac

Cave یک بازی ماجراجویی جدید از خالق آثار تحسین برانگیزی همچون Monkey Island و Maniac Mansion یعنی Ron Gilbert است. همچنین استودیو بازی‌سازی Double Fine Production که تا به حال برنده جوایز متعددی در این حوزه شده نیز در پس پرده این بازی استثنایی و روانشناسانه نهفته است.

تیم خود را از سه نفر از هفت ماجراجوی غیرقابل وصف داستان گردآوری کنید، هرکدام دارای خصوصیات شخصی منحصر به فرد و داستان‌های خاص خودشان هستند، سپس با سرازیر شدن به ژرفای بازی به کاوش و جستجوی اماکنی نظیر شهربازی زیرزمینی و قلعه باستانی بپردازید، نیازی به گفتن این موضوع نیست که کاملا خود را مجهز کرده و آماده پرتاب موشک بالستیک قاره پیما باشید! بازی The Cave منتظر شماست.

ویژگی‌های کلیدی

معدن‌کاوی یکپارچه – به کند و کاو دنیای غارگونه استثنایی و یکپارچه بپردازید، که به طرز شگفت‌انگیز به شما ارائه شده و ذهن‌تان را کاملا درگیر خود می‌کند.

یک تیم سه نفره از جستجوگر‌هاتشکیل دهید – از آدم جنگلی گرفته تا سفرکننده در زمان؛ همه 7 شخصیت بازی دارای خصوصیات خاص شخصیتی هستند، استعدادهای خاص و یک دلیل تاریک و پر رمز و راز برای سرازیر شدن به سمت بازی The Cave.

یک غار که شبیه هیچ جای دیگر نیست – چنانچه از معدن‌کاوی و گودال‌های سیاه سنگی لذت می‌برید، برای نامید و مایوس شدن آماده باشید. اولین نشانه برای فهمیدن این موضوع که The Cave شبیه هیچ جای دیگر نیست، زمانی خواهد بود که در سراسر پارک تفریحی زیرزمینی یا قلعه باستانی لغزیده و سقوط می‌کنید، نیازی به گفتن این موضوع نیست که باید کاملا خود را برای این بازی مجهز کرده و آماده پرتاب موشک بالستیک قاره پیما باشید.

کار گروهی انجام دهید – بین سه شخصیت بازی سوییچ کنید، با یکدیگر همکاری کنید و معماهای فیزیکی و ماجراجویانه را با فهمیدن واقعیت حضورشان، یکی پس از دیگری حل کنید. در حالت local co- op ماجراهای اکتشافات غار خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تمامی راز‌های بازی را قفل گشایی کنید – با انجام دوباره بازی به همراه مجموعه جدیدی از کاراکتر‌ها، تجربه کاملا متفاوتی را از بازی با داستان‌ها، معما‌ها و محدوده‌های خاص The Cave داشته باشید. علاوه بر اینها، از گنج‌های مخفی و کلکسیون‌ها نیز برخوردار شوید( قابل بازخرید با پول نیست).

زنده شدن غار را به تماشا بنشینید، جزییات و سبک هنری خارق‌العاده و شوخ طبعی بازی را با شاهکار Ron Gilbert و کمپانی Double Fine تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ​ 

    احراز هویت GameCenter و دستاوردها

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420