لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه مشکل بزرگ آیفون‌ها در سال 2018 چیست؟

سه مشکل بزرگ آیفون‌ها در سال 2018 چیست؟

 اپل از آن دسته شرکت‌هایی است که برای هر سال خود برنامه‌ای ویژه و منحصر به فرد دارد. این شرکت سال‌ها برای عرضه یک محصول وقت می‌گذارد و حقیقتاً تولید و طراحی هر یک از آنها زمان زیادی را صرف می‌کند.

برای مثال، آنچه امروزه با عنوان آیفون ایکس در سال 2017 به دنیا معرفی شده، حاصل پروژه‌ای طولانی و خاص است که از سال 2014 شروع شده بود. اپل در آن زمان اقدام به تصاحب یک شرکت تولید کننده دوربین‌های تشخیص عمق کرده بود که همین کار نهایتاً در ساخت دوربین TrueDepth به کار آمده بود.

در این میان اپل به طور حتم برنامه‌ای ویژه برای آیفون‌های سال 2018 دارد. ولی با وجود اتفاق‌های اخیر به نظر می‌رسد که آیفون‌ها در سال جدید با چالش‌هایی ویژه روبرو خواهند بود.

در این مطلب سه چالش مهم و بزرگی که آیفون‌ها در سال 2018 با آن‌ها مواجه خواهند شد را معرفی می‌کنیم:

1.سایز نمایشگرهای آیفون در حال بزرگ‌تر شدن است

از سال 2014 و معرفی آیفون 6 پلاس، اپل تصمیم به بزرگ‌تر کردن اندازه نمایشگرهای آیفون کرده است. در این میان نسخه عادی آیفون‌های 6، 6 اس، 7 و 8 نیز به بازار آمدند. علاوه بر این، اپل از آیفون SE نیز رونمایی کرده بود. اما حالا این شرکت با معرفی آیفون ایکس نشان داد که تصمیم دارد تا اندازه نمایشگر دستگاه‌ها را افزایش دهد. در این میان شایعات بر این باور هستند که نسخه دوم آیفون SE نیز با اندازه بیش از 4.5 اینچ عرضه می‌شوند.

این مسئله ممکن است تا حدودی به ضرر اپل تمام شود. بسیاری از کاربران هنوز طرفدار تلفن‌های هوشمند 4 اینچی هستند و ممکن است با این اقدام اپل از خرید آیفون‌های جدید خودداری کنند.

2.اپل مجبور به افزایش قدرت پردازنده‌های آیفون‌ها است

اعتراف به کاهش میزان بازدهی آیفون‌ها به خاطر کاهش عمر مفید باتری، ممکن است باعث افزایش توقع کاربران شود. در این میان بسیاری از کاربران بازدهی آیفون را زیر انگشت اتهامِ کاهش عمدی توسط اپل برده‌اند. همین مسئله باعث می‌شود تا اپل مجبور به افزایش بازدهی آیفون‌ها در سال جدید شود و در نتیجه آن قیمت کلی این دستگاه‌ها افزایش یابد.

3.آپدیت‌ها با شک و تردید کاربران مواجه می‌شوند

این مورد نیز مانند مورد قبل تحت تأثیر کاهش بازدهی آیفون‌ها است. تا پیش از این کاربران با اشتیاق بیشتری آپدیت‌ها را دریافت می‌کردند اما حالا بسیاری از آنها بر این باورند که اپل با آپدیت‌ها می‌تواند سرعت آیفون‌ها را کاهش دهد. این مسئله باعث کاهش اشتیاق کاربران به آپدیت دستگاه‌ها می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420