لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان سفارش تولید انبوه مک بوک‌های 2018 را دریافت کرد

فاکس کان سفارش تولید انبوه مک بوک‌های 2018 را دریافت کرد

شرکت اپل به تازگی سفارش تولید انبوه سری دستگاه‌های مک بوک را به کارخانه فاکس کان ارائه داده است. در این سفارش، خط تولید مک بوک‌ها تغییر زیادی نسبت به سال گذشته نکرده‌اند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری DigiTimes، اپل تصمیم دارد تا مک بوک‌های 2018 را با تیراژ بیشتری به دنیا عرضه کند. علاوه بر این، سفارش تولید این محصولات از این پس به‌جای کارخانه Quanta Computer، بر عهده فاکس کان گذاشته شده است. DigiTimes ادعا می‌کند که تصمیم اخیر اپل برای کاهش میزان همکاری با Quanta Computer، در پی افزایش قیمت پیشنهادی این کارخانه صورت گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کارخانه فاکس کان از همین حالا خط تولید لپ تاپ‌های سری مک بوک‌ را به راه انداخته و در آینده‌ای نزدیک مک بوک‌های 2018 را با تیراژ بالاتری به نسبت سال 2017 تولید می‌کند. علاوه بر این، اپل در سال جدید میلادی هیچ تصمیمی به تغییر نحوه طراحی مک بوک پروها نگرفته است و این محصولات قرار است با همان زبان طراحی که در سال 2016 میلادی توسعه یافته بود، تولید شوند.

در حقیقت در خط تولید سری مک بوک‌های 2018، همانند دو سال گذشته باید شاهد عرضه لپ تاپ‌هایی مجهز به تاچ بار باشیم. مک بوک‌های 2018 همچنین از پورت‌های متعدد بی بهره هستند و اپل همچنان بر استفاده یکتا از درگاه تاندربولت 3 با ظاهر USB-C تأکید دارد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی بیش از 15 میلیون واحد لپ تاپ مک بوک را به سراسر دنیا بفروشد. در این میان قرار است میزان مک بوک‌های تولید شده توسط کارخانه فاکس کان افزایش یافته و در نتیجه آن میزان تولیدات Quanta کاهش پیدا کند. این در حالی است که در سال 2017 میلادی این کارخانه نزدیک به 80 درصد از سهم تولید مک بوک‌ها را در اختیار داشت و فاکس کان سهمی معادل بیست درصد از مک بوک ها را دریافت کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420