لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل سرعت و بازدهی آیپدها را نیز کاهش می‌دهد؟

آیا اپل سرعت و بازدهی آیپدها را نیز کاهش می‌دهد؟

انتشار خبر در مورد کاهش سرعت پردازش آیفون‌ها شوک بسیاری در میان کاربران محصولات اپل ایجاد کرد. این مسئله باعث شد تا بسیاری از کاربران آیفون نگرانی‌های زیادی در مورد دستگاه‌های خود داشته باشند.

این نگرانی‌ها باعث شده تا برخی از کاربران بررسی‌های متعدد نرم افزاری و سخت افزاری را روی دستگاه‌های خود انجام دهند. در عین حال، یک سؤال اصلی وجود دارد و آن هم اینکه آیا اپل سرعت آیپدها را نیز همانند آیفون‌ها کاهش می‌دهد؟

مدیریت قدرت در دستگاه‌های هوشمند فرایندهایی پیچیده را شامل می‌شود. همین مسئله باعث شده تا بررسی کاهش بازدهی یک تلفن هوشمند یا تبلت بر اساس میزان مصرف باتری کمی دشوار باشد. حقیقت این است که ماجرایی که امروزه برای آیفون‌ها اتفاق افتاده، از یک سال پیش و مشخصاً عرضه iOS 10.2.1 شروع شده است. در آن زمان کاهش بازدهی باتری آیفون‌ها باعث خاموشی به یک باره این تلفن‌های هوشمند شد. همین مسئله در نهایت باعث شد تا اپل با کاهش سرعت بازدهی پردازنده، از طریق آپدیت‌های نرم افزاری، از این مسئله جلوگیری کند.

البته همان‌طور که میدانید، این مسئله تنها بر روی آیفون 6، 6 پلاس، 6 اس، 6 اس پلاس و همچنین آیفون SE اعمال شد. گفتنی است اپل بعدها در عرضه iOS 11.2 کاهش سرعت آیفون‌ها را به آیفون 7 و 7 پلاس نیز تعمیم داد.

با این حال، تست‌های انجام شده بر روی آیپدها نشان می‌دهد که اپل سرعت این دستگاه‌ها را همانند آیفون‌ها کاهش نمی‌دهد. نسخه‌های جدید سیستم عامل iOS در سرعت بازدهی تبلت‌های آیپد تأثیری نداشته است و تا به امروز گزارشی در مورد این مسئله منتشر نشده است.

آیپدها معمولاً با ظرفیت باتری دو برابر ساخته می‌شوند و همین مسئله باعث شده تا مشکلات مربوط به خاموش شدن ناگهانی در این دستگاه‌ها اعمال نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420