لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 11.2.2 دارای یک خصوصیت اسرارآمیز و پنهان است

iOS 11.2.2 دارای یک خصوصیت اسرارآمیز و پنهان است

بالاخره شرکت اپل، نسخه ضروری و بحث‌ برانگیز iOS 11.2.2 خود را منتشر کرد و در این میان چیزی نادر در حال ظهور است: بدترین ویژگی آن برای برخی کاربران، برای سایر کاربران بهترین قابلیت است.

این موضوع تماما به راندمان و عملکرد دستگاه مرتبط است.

در حالی که طی گزارشات قبلی، تعدادی از کاربرانی که به آی او اس 11.2.2 آپگرید کرده‌اند با مشکل افت شدید سرعت و عملکرد دستگاه روبرو شده‌اند که در تست‌های بنچ مارک افت 50 درصدی را نشان داده است، اما برخی دیگر بنابر اخبار رسیده، وضعیتی کاملا متضاد را تجربه کرده‌اند.

در واقع برخی از کاربران بعد از آپگرید دستگاه خود با انجام تست بنچ‌مارک، از افزایش سرعت 30 درصدی خبر دادند.

اگر چه یک موضوع واضح است، این که هر دو دسته از کاربران قبل از آپدیت در وضعیتی کاملا متفاوت بوده‌اند، اما موردی که موجب این تمایز چشمگیر بوده، هنوز مشخص نشده است.

آن‌دسته از کاربران که با مشکل افت سرعت و راندمان روبرو شده بودند دارای آیفونی در حال اجرا با ظرفیت کامل دستگاه بودند، این در حالی است که آیفون دسته دیگر که با افزایش سرعت روبرو شدند، از قبل از این‌گونه مشکلات رنج می‌برده‌ است.

برخی از کاربران رفع اشکال مهم باگ Spectre را در iOS 11.2.2 مقصر اصلی این کاهش سرعت می‌دانند( خصوصا از زمانی که شرکت اپل خود در مورد تاثیر احتمالی عملکرد هشدار داده بود)، اما پیش‌بینی می‌شود که این موضوع، مربوط به کنترل اخیر شارژ باتری دستگاه‌های آیفون توسط اپل می‌باشد.

شرکت اپل پیش از این خبر کاهش سرعت و عملکرد آیفون 6 و آیفون 6S را با سیستم‌عامل iOS 10.2.1 و باتری‌های خراب تایید کرده بود و وجود همین مشکل را نیز در آیفون 7 با سیستم‌عامل iOS 11.2 پذیرفته بود.

شرکت اپل هنوز به اندازه کافی در مورد چگونگی نحوه عملکرد باتری‌‌های آیفون در سیستم‌عامل iOS و پارامتر‌های نتایج عبور/ شکست و یا مراحل بعدی عملکرد دستگاه، شفاف نبوده است( که می‌تواند تا جایی که فلاش دوربین را غیرفعال کند، پیش برود).

اکنون کاربران برای حفاظت از اطلاعات‌شان و امنیت بیشتر دستگاه خود، ناچار به آپدیت دستگاه‌های iOS خود به نسخه iOS 11.2.2 هستند. با احتساب اطلاعات ذکر‌شده، این موضوع می‌تواند در آن واحد برای برخی کاربران سودمند واقع شده و یا به برخی از کاربران ضرر برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت